Wpis z mikrobloga

@JacobDzwinel
ukonczylem wlasnie gierke, tak na rozgrzewke na hardzie
po pierwsze, odnosze wrazenie ze build pelnej wersji w porownaniu do demka jest zauwazalnie bardziej dopieszczony, gierka wydaje sie bardziej responsywna ale mozliwe ze to dlatego ze spedzilem kilka godzin w demku i bylem z gra w miare zapoznany

nie czaje chyba za to chyba jednej rzeczy, chodzi mi o to w jaki sposob przeciwnicy "decyduja" czy #!$%@? nam sie w animacje podczas parowania/wykonywania finishera, przed samym nacisnieciem guzika czy canceluja po prostu niektore typu akcji
zauwazylem ze to co jest domyslnie na padzie pod l1 nie canceluja nigdy chyba ze jest to jakis projectiles ktory z duzym wyprzedzeniem byl wystrzelony

ogolnie podoba mi sie rozgrywka ale czasami odnosze wrazenie ze jest troche zbyt chaotycznie i mialem sporo sytuacji gdzie po wczytaniu checkpointa zaliczalem natychmiastowa glebe :(
nie wiem czy to jakies inspiracje hotline miami(swoja droga wylapalem easter egga :P i liczylem na to ze sie pojawi)
dlatego moja ulubiona plansza z tego co pamietam byla ta numerkiem 5, w toalecie, od poczatku do konca po chwili wprawy mozna bylo ja ukonczyc nie przerywajac comba
swoja droga przy takiej chaotycznej rozgrywke dobry kompromis z tym ze licznik nie resestuje sie po dostaniu obrazenia, w nowym SORze w szczegolnosci na coopie to bylo meeeeeeeeega irytujace

no i na moj gust troche przegadana, wiem ze po przejsciu poziomu mozna gadki przewijac ale za bardzo mi to zaburzalo tempo

za to muzyka baaaaaaaaaaaaaardzo na plus, swietny dobor kawalkow i na pewno do nich wroce

do gierki zreszta pewnie tez :) bawilem sie dobrze, rownie dobrze co przy sifu i TMNT za ktorych produkcja stal caly zespol ludzi, licze na sequel? arcadowych mordobic jak dla mnie nigdy nie za wiele, gratuluje :)

ps. tablice wynikow bardzo topornie sie odswiezaja :(

#gry #midnightfightexpress
  • 1
  • Odpowiedz