Wpis z mikrobloga

@fruity: @Senior_Mordino:
Sprawa niby prosta a skomplikowana. Moj ojciec nie mówi po angielsku i bankuje z Lloydsem. Lloyds nagminnie od kilku miesięcy blokuje mu możliwość przelania hajsu na: uwaga! NATIONAL LOTTERY account. ZE WZGLĘDU NA PODEJRZENIA FRAUDU XDDDD. Byliśmy w banku dwa razy próbując to jakos rozwiązać, w końcu dowiedzieliśmy się tyle ze dopóki nie nauczy się mówić po angielsku to mu nie odblokują tego i #!$%@?. Bo tłumaczy nie
  • Odpowiedz
@SmieszkaMewa: poszukaj gdzie maja polskiego tlumacza i w ok. tydzien mozesz miec przeniesione konto. Robisz switcha i nawet nie musisz sie kontaktowac ze starym bankiem, bo nowy wszystko zrobi za ciebie
  • Odpowiedz
@Voltix: O tym właśnie myślimy no ale to jest przecież jakiś #!$%@? żart, nie może użyć własnych pieniędzy ale nie jest w stanie tez tego wyjaśnić. Ale do otworzenia kont to wtedy okej, wtedy jestem wystarczającym tłumaczem. No tak się zapienilismy
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@SmieszkaMewa: jeśli potrafisz obronić swoją rację to możesz wysłać skargę (z potwierdzeniem odbioru) że utrudniaja korzystanie z konta i co to w ogóle ma znaczyć. Banki zwracają uwagę na complaints bo muszą się z nich tłumaczyć. Druga opcja to infolinia i właściciel konta może cię upoważnić do rozmawiania w jego imieniu, ale tyle żeby to zrobić to angielskiego musi umieć.
  • Odpowiedz