Wpis z mikrobloga

Mirasy, jestem inżynierem świeżo po studiach, pracuje na hucie i odczuwam pewnego rodzaju pustkę w swoim życiu spowodowana brakiem celu. Jako że lubię się uczyć nowych rzeczy i dobrze idzie mi przyswajanie nowych informacji a zrobienie doktoratu z metalugii niestety odpada z powodów finansowych to postanowiłem nauczyć się programowania. Związku z tym mam pytanie do was czy można było by pogodzić obecna pracę na hucie i równocześnie pracować przy programowaniu w formie zleceń lub b2b? Pracuje w formie 4-brygadowej i mam sporo czasu po pracy. #praca #programowanie #pracadodatkowa
  • 8
  • Odpowiedz
Związku z tym mam pytanie do was czy można było by pogodzić obecna pracę na hucie i równocześnie pracować przy programowaniu w formie zleceń lub b2b?


@Truskaffka: IMO ciężko, da się znaleźć takie zlecenia, ale raczej nie biorą juniorów bez doświadczenia do czegoś takiego
  • Odpowiedz
@Truskaffka: Dużo bardziej warto poświęcić się na rozwijanie w kierunku który studiowałeś. Kolejne szkolenia, uprawnienia, być może 2 kierunek inżynieryjny. Po prostu wraz ze wzrostem doświadczenia, będziesz dużo bardziej atrakcyjny na rynku pracy i lepiej skończysz niż taki farbowany programista.
  • Odpowiedz
  • 0
@cevilo właśnie taki mam plan, za zebrane dodatkowe pieniądze chciałem zapisać się na doktorat z metalugii. Niestety ogólna sytuacja w Polsce nie pozwala na zbyt duże oszczędności.
  • Odpowiedz
  • 0
@steppenwolf90 Bardzo Ci dziękuję za garść tych cennych informacji, bardzo możliwe że nie uda mi sie znaleźć dodatkowej pracy ale z programowania nie zrezygnuje bo od dawna chodzi mi po głowie program obsługi pieca i obliczenia wsadów który bardzo usprawnił by mi pracę na hucie.
  • Odpowiedz