Wpis z mikrobloga

@play_polska może znajdzie się tu ktoś kompetentny i rozwiąże problem, który występuje od lutego - biuro obsługi oraz wizyta w salonie stacjonarnym nie pomogły.

W lutym dostałem na maila wiadomość na temat zawarcia umowy w sieci Play - dokumenty, dane, regulaminy - problem w tym, że żadnej umowy nie zawierałem.

Skontaktowałem się z biurem obsługi klienta - mailowo, a następnie telefonicznie, gdyż pierwsza próba rozwiązania problemu zakończyła się niepowodzeniem. Podczas rozmowy konsultant poinformował mnie, że nie ma on możliwości sprawdzić dokładnie danych abonenta, zasugerował wizytę w salonie stacjonarnym, gdzie pracownik powinien mieć szersze uprawnienia, niestety na przypuszczeniach się skończyło bo w salonie dowiedziałem się tyle samo, czyli nic. Konsultant przy okazji "otworzył" sprawę gdzie opisał problem, na co dostałem w odpowiedzi następującą wiadomość:

Szanowny Panie, w odpowiedzi na zgłoszenie z dnia 14 lutego 2022 roku zarejestrowane za pośrednictwem emaila. Opis sprawy: Zgłoszenie dotyczyło otrzymywanych wiadomości. Rozwiązanie: Chciałem poinformować, że weryfikowałem zgłoszenie. Pana adres mailowy nie widnieje już na koncie naszego klienta. Nie będzie Pan otrzymywał wiadomości dotyczących osób trzecich.


Jak można się domyślić, maile wciąż są do mnie wysyłane. W kwietniu ponownie otrzymałem maila, ponownie zgłosiłem problem, na co otrzymałem praktycznie identyczną odpowiedź:

Szanowny Panie, dziękuję za zgłoszenie z 5 kwietnia 2022 roku, zarejestrowane za pośrednictwem e-mail. Opis sprawy: Zgłoszenie dotyczyło otrzymywania wiadomości e-mail kierowanych do osoby trzeciej. Rozwiązanie: Informuję, że usunęłam Pana adres e-mail z konta innego klienta. Nie będzie Pan otrzymywać już wiadomości dotyczących osoby trzeciej. Przepraszam za niedogodności.


Dziś otrzymałem kolejną wiadomość email zawierającą informacje na temat umowy innej osoby. A więc albo dwukrotnie zostałem okłamany i nic nie zostało zrobione w celu rozwiązania problemu, albo ktoś notorycznie psuje efekty zaangażowania pracowników z działu obsługi klienta i specjalnie ponownie dodaje mój adres email do czyjegoś konta - bo tak.

W salonie przynajmniej dostałem informację, że nikt nie założył konta na moje dane, gdyż w bazie nie ma mojego numeru PESEL ani numeru dowodu osobistego.

Próbowałem się kontaktować z właścicielem numeru, pisząc SMS i próbując się dodzwonić, niestety zero odzewu. Zastanawiam się, czy ta osoba w ogóle wie o tym problemie. Może otrzymujemy maile jednocześnie, może system mailowy w Play ma problem z odróżnieniem maili z kropką lub innym znakiem specjalnym w adresie, w którymś momencie je "obcina" i wysyła wiadomości z poufnymi danymi do różnych ludzi, może mój przypadek nie jest jedyny?

@play_polska czy możecie coś z tym zrobić? Ewentualnie gdzie mogę to zgłosić, problem jest irytujący, a Play jak widać ma duże problemy z jego rozwiązaniem.

#play #siecikomorkowe #abonamentwplay
  • 3