Aktywne Wpisy
McBreed +187
Mała aktualizacja apropos wyjazdu do Legii cudzoziemskiej, wołam pulsujących poprzedni post.
A więc tak, wczoraj byłem pod centrum rekrutacyjnym, kręciłem się, coś zjadłem i postanowiłem, że uderzam. #!$%@?, drzwi zamknięte. Próbowałem się tam dodzwonić, ale mój e-sim pozwala tylko na internet, no nieważne.
Po drugiej stronie tego obiektu były bramki, więc wyskoczyłem do jakiejś dwójki zaskoczonych Francuzów, którzy opuszczali obiekt i zapytałem moim angielsko - francuskim, jak mam się dostać do tego
A więc tak, wczoraj byłem pod centrum rekrutacyjnym, kręciłem się, coś zjadłem i postanowiłem, że uderzam. #!$%@?, drzwi zamknięte. Próbowałem się tam dodzwonić, ale mój e-sim pozwala tylko na internet, no nieważne.
Po drugiej stronie tego obiektu były bramki, więc wyskoczyłem do jakiejś dwójki zaskoczonych Francuzów, którzy opuszczali obiekt i zapytałem moim angielsko - francuskim, jak mam się dostać do tego
3x32 +37
Aktywne Znaleziska
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Zacząłem się interesować słynnym problemem Fast Inverse Square Root z Quakea. I w sumie mógłby mi ktoś powiedzieć jaką wartość posiadam pod zmienną wynikTestu? Dlaczego rzutowanie na inta daje dziwną wartość, a na floata normalną?
int main()
{
float test = 69.420;
int wynikTestu = *(int*)&test
cout<<wynikTestu<<endl;
}
@Arkadio88: Wyłożyłem się na tak prostej sprawie :D
(T*)
działa, tylko jakoś nigdy w mojej historii programowania nie miałem okazji konwertować tak z float& do int* i chyba mnie to zaskoczyło aż za bardzo. Poniekąd żałuję że tutaj napisałem bo zamiast wyjaśnić sprawę to dostałem odpowiedź żebym się o kodzie binarnym uczył :D Mimo wszystko dzięki za poświęcony trud.Edit: może jednak nie wiedziałem skoro zaskoczeniem także było
int wynikTestu = *(float*)&test
@przemyslaw-maczka: Tutaj już zasługa kompilatora za implicit conversion. W tym przypadku kompilator stara się przekonwertować floata na inta w miarę bezstratnie i o dziwo bezpośrednio za pomocą instrukcji procesora (w moim przypadku CVTTSS2SI, sam sposób konwersji może się różnić). Masz tutaj picrel jak to działa w kodzie assembly.