Wpis z mikrobloga

@LubieKiedy: Probowalem z tego skorzystać na zupelnie nowym koncie i nowym numerze z odbiorem własnym.
Kod działal praktycznie do samego konca, ale w momencie puszczenia do restauracji i płatności wywalało, że kod nie działa z tą metodą płatności (probowałem wykorzystać ApplePay i potem na innym koncie kartę płatniczą). Następnie kod znikał i nie dało się go podpiąć ponownie (bo został niby wykorzystany).

Także niezły wał...
  • Odpowiedz
@aiding: Może Ci jednak wykryło, ze założyłeś nowe konta? Uber swego czasu blokował nawet adresy i ID urządzenia w skrajnych przypadkach, w innych nie pozwalał wykorzystać żadnego kodu. Nie powiedziałbym, ze wał bo wraz ze znajomymi korzystaliśmy i wszystko poszło jak miało pójść
  • Odpowiedz
@Zekkeh: Właśnie też tak myślałem, ale odpaliłem wczoraj jakiś stary tel więc chyba nie to. Ale dzięki Mirki za dochodzenie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz