Aktywne Wpisy
SmugglerFan +23
Ehh, chłop myślał, że może coś z tego będzie, bo po godzinie w kawiarni już pytała czy może przejdziemy się jeszcze gdzieś na winko, pytała o moje FB, pytała o której kończę pracę żeby wyjść gdzieś w tym tygodniu. Myślałem, że mnie polubiła. Lol, beka, iksde.
No i znowu powrót do piekła tinderowego, umówiłem właśnie kolejną randkę. Minie z kilka miesięcy zanim poznam dziewczynę, która będzie mi się tak bardzo podobać jak
No i znowu powrót do piekła tinderowego, umówiłem właśnie kolejną randkę. Minie z kilka miesięcy zanim poznam dziewczynę, która będzie mi się tak bardzo podobać jak
ZiobroZaskoczenia +161
Najgłupszy serial jaki powstał kiedykolwiek, żartami na poziomie serialu Graczykowie albo innego dna rodem z Polskich kabaretów.
mam pytanie dotyczące zabezpieczeń antykradzieżowych samochodu.
Obecnie w swoim autku, mam fabryczny immobilizer, opcjonalny (fabryczny) alarm, wyłączony dostęp "bezkluczykowy" i ubezpieczenie AC ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Z racji tego, że AC nie zrekompensuje mi czasu oraz wszystkich kosztów, jakie musiałbym ponieść w związku z utratą samochodu, to zacząłem się zastanawiać nad dołożeniem kolejnego, pozafabrycznego zabezpieczenia antykradzieżowego.
Podejrzewam, że nasili się skala kradzieży samochodów (ale i nie tylko) w związku z rosnącymi cenami nowych i używanych samochodów, rosnącymi cenami części oryginalnych i zamiennych oraz pogarszającą się sytuacją ekonomiczną naszego społeczeństwa. Obawiam się, że znowu co chwilę, jak w latach 90. ub.w., będzie słychać, że komuś w okolicy skradziono samochód.
Zastanawiam się nad dwoma rozwiązaniami oferowanymi przez firmy:
niedźwiedź-lock E-JOYLOCK
lub przez
zabezpiecz-auto CANLOCK
Które z powyższych rozwiązań będzie bardziej uciążliwe dla potencjalnego złodzieja i w większym stopniu utrudni kradzież samochodu?
Może ktoś z Was posiada takie zabezpieczenie i może chociaż podzieli się doświadczeniem, czy przykładowo dla użytkownika jest to też w jakiś sposób uciążliwe?
Blokada skrzyni biegów na kluczyk jest ciężka do obejścia, ale też wymaga dodatkowego inputu ( wciśnięcie blokady przy wysiadaniu lub przekręcenie kluczyka przy wsiadaniu )
Natomiast jest to fizyczny kluczyk i bez niego jedynie co złodziej zrobi to ruszy na zablokowanym wstecznym w drzewo.
Prawda jest taka że jak ktoś bardzo się uprze to ukradnie każdy samochód...
Np. blokadę skrzyni biegów możne próbować piłować lub lockpickować... ale to nie zajmuje
A co do pytania - why not bouth?