Wpis z mikrobloga

@danoneek: nom
zeby ta odmienna opinia byla jeszcze sensowna i uargumentowana ( ͡° ͜ʖ ͡°)
a jakos nie wydaje mi sie, zeby zyczenie smierci rodzinie pracownikom UPC (ktorzy przedstawiaja sie imieniem i nazwiskiem na poczatku rozmowy) bylo zwyczajnym wyzywaniem ( ͡° ͜ʖ ͡°) tym bardziej, ze taki konsultant nie ma takiej mocy, zeby zmniejszyc biednemu Nitrusiowi ping w LoLu.
no i kto normalny
@Gigazyeb: nie chce mi się czytać twoich wypocin, jak już wypominasz w pierwszym zdaniu o jakimś UPC gościu i wałkujesz jeden temat jak baran, podając jako kolejny ten sam argument. Gość UPC, nawet nie wiesz czy on tam faktycznie dzwonił czy pod publiczkę kręcone było, dziwnym trafem kiedy on nie wyzywał ludzi dzwoniąc na live w jakiejś sprawie to miał na głośniku ich (co innego telefony nakręcane ileś lat temu ale
@danoneek: no niby jak nie wiemy, czy to bylo krecone pod publiczke, skoro nitro sam nawet na najnowszym live wspominal, ze legitnie wyzywal pracownikow upc? juz nie probuj robic fikolkow, oski ( ͡° ͜ʖ ͡°) w dodatku, jakbys nie wiedzial, to konsultanci nie moga sie rozlaczyc kiedy im sie podoba... musza sie uzerac z roznej masci klientami.
przyklad z upc jest dobrym przykladem, bo idealnie pokazuje toksycznosc