Wpis z mikrobloga

@lktr1: ale mają rację. Górniczka brzmi bardziej przystępnie dla kobiet ( ͡º ͜ʖ͡º)

Już nawet nie wspomnę o ochroniarce, betoniarce i zbrojarce ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
@lktr1: ten gównobank od dawna wspiera wszelkiego rodzaju magiczne stwory z LPGRTV i innego rodzaju lewackie gówna. Zamiast zając się bankowością, zajmują się lewą propagandą. To właśnie z tego powodu zlikwidowałem konto w tym banku.
  • Odpowiedz
@lktr1: fakt, BNP to straszny syf. Najpierw mieli jakąś swoją gównianą web-aplikację, która nie pozwalała na przelewy wewnętrzne pod 20:00. Potem przejęli Raiffaisena, który miał równie gównianą aplikację, ale wyglądająca nowocześniej, więc zaczęli jej używać. Potem zaczęli wzywać klientów do potwierdzenia danych (inne banki potrafią to zrobić jakimś cudem przez internet), a na końcu zaczęli blokować przejętym z Raiffaisena konta.

Trzymać się od nich z daleka i pozdrawiać środkowym palcem (
  • Odpowiedz
ten bank to największy rak wśród banków - jedno wielkie lewackie #!$%@? i greenwashing. obrzydlistwo kompletne polane cynizmem


@mitchumi: jest nowy termin - woke-washing ( ͡ ͜ʖ ͡)
  • Odpowiedz
@Matis666: To jest dosłownie podwójny błąd logiczny w jednym zdaniu XD Po pierwsze popelniaja błąd twierdząc że to naturalne więc to musi być dobre, a po drugie implikują że skoro robią to dzieci to to musi być naturalne XD i coś takiego wypuszcza spory bank z działem PR xd
  • Odpowiedz
@lktr1: A niech idą w ch*j z ich aplikacja biznesowa, pobieranie płatności masowych to żart, czasem nie generują raportu i jak sam nie zauważę i nie przypomnę to go nie dostanę, to samo z wyciągami, niby maja nowy panel ale wyciągi pobierasz przez stary z lat 90. Zamiast wszystko poprawić to zajmują się #!$%@?.
  • Odpowiedz
@lktr1: powiedzcie mi jakim cudem prywatny bank, którego celem jest wypracowywanie zysku dla właścicieli zużywa zasoby na takie gunwo? Jaki mają w tym interes, przyciągnięcie woke klienteli?
  • Odpowiedz
@Logytaze: Public relations (PR) (z ang. relacje publiczne, kontakty z otoczeniem), imagistyka społeczna[1][2][3] – kształtowanie stosunków publicznie działającego podmiotu z jego otoczeniem. Celem działań public relations jest dbałość o dobry wizerunek, akceptację i życzliwość wobec działań danej osoby lub organizacji.

jedyne co moga zrobic swoja kampania to #!$%@? obecnych klientow ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
jedyne co moga zrobic swoja kampania to #!$%@? obecnych klientow ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@lktr1: Albo pokazać się jako firmę przyjazną kobietom. Jak już ustaliliśmy nie wiesz czym jest PR i wyciągasz wnioski na poziomie 14-latka dopytywanego przez nauczycielkę od WOS-u.
  • Odpowiedz
@lktr1: ja mam dobre, w usa jest sekretarz stanu, aktualnie Blinken, ale były tez kobiety i wątpie ze chcialby by byc nazywane sekretarkami ( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Logytaze: czas pokaze

wiele firm kretynskich poszlo w kierunku woke i zamiast zwiekszyc przychody, to tylko sobie napytali biedy

ale co moze wiedziec jakis lewicowy piwniczak ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz