Wpis z mikrobloga

Czy jakaś dobra duszyczka byłaby w stanie sprawdzić mi w #bydgoszcz czy TV z obrazka jest rzeczywiście na stanie i czy jest on nowy czy z wystawy? Próbowałem wszystkiego, zapytać się w swoim mieście, prosić się na infolini i nic. Powiedzieli mi tylko, że istnieje wysokie prawdopodobieństwo, że właśnie tam będzie nowy sprzęt na jakim mi bardzo zależy. Stawiam piwko.
#bydgoszcz #rtveuroagd
Pobierz RJEY - Czy jakaś dobra duszyczka byłaby w stanie sprawdzić mi w #bydgoszcz czy TV z o...
źródło: comment_16595305057DeYsQ4FjIDaG5Xl9hAVoV.jpg
  • 8
@RJEY: gdyby sklep nie był na drugim końcu miasta to bym podjechał luknąc ;/ spróbuj napisać w formularzu kontaktowym bo pachnie ściemą że infolinia nie może się kontaktować, pewnie takie wytyczne mają. Jakaś forma kontaktu między sklepami a centralą być musi
że infolinia nie może się kontaktować, pewnie takie wytyczne mają. Jakaś forma kontaktu między sklepami a centralą być musi


@RJEY: @utede: Infolinia jest po to, żeby klienci nie przeszkadzali telefonicznie w pracy pracownikom sklepu. Klient może za pomocą infolinii zrobić rezerwację w sklepie.
Do sklepu przychodzi wtedy dokument rezerwacji, pracownicy mają godzinę na bądź jej zatwierdzenie jeśli jest fabrycznie zapakowany towar lub odrzucenie z podaniem powodu (np.towar z ekspozycji, brak
@utede: Nie wiem kto by ten chat obsługiwał w sklepie xD
Ale tak na serio to pracowałem tam osiem lat. Po to właśnie jest infolinia i brak możliwości kontaktu dla klienta bezpośrednio ze sklepem żeby nie zaprzątać głupotami głowy pracownikom. Mają na serio ciekawsze rzeczy do roboty.
@Zelazko_MPM: Ale po co „właśnie jest” infolinia? Skoro nie można nic się dowiedzieć. Na stronie jest niejasna informacja i ktoś ma zapieprzac do sklepu pytać czy to wystawowy model czy nie? Szczególnie ze niektórzy mogą mieć grube dziesiątki kilometrów do tego sklepu. Jakiś czas temu potrzebowałem info ze sklepu Media Expert oddalonego o 50km i bez problemu mi udzielili telefonicznie i nie musiałem jechać w ciemno
@utede: Toć mówię jak wygląda procedura - rezerwujesz przez infolinię, pracownik sklepu sprawdza, infolinia oddzwania/dostajesz sms.
A co do meritum z doświadczenie to na 99,9% ten TV stoi na ekspozytorze Samsunga. Takich rzeczy nie trzyma się w Euro na sklepach w magazynie.
Co do samej firmy to euro-net jest mocno scentralizowana - centralny rozdzielnik produktów, sklepy nie zamawiają towaru, centralne promocje, kierownik nic nie może. Wiem - #!$%@?.