Wpis z mikrobloga

Zgłosiłem reklamację z tytułu rękojmi w x-kom, dostałem od nich takiego maila:

Uprzejmie informujemy, że aktualne zgłoszenie możemy zrealizować w ramach zgłoszenia zwrotu towaru z dyspozycją wymiany na inny egzemplarz pozbawiony wad. Realizacja zgłoszenia w trybie zwrotu przyspiesza czas obsługi zlecenia. Prosimy o informację czy powinniśmy jednak zachować tryb rękojmi konsumenckiej czy też byliby Państwo zainteresowani zmianą reżimu zgłoszenia na zwrot towaru?


Iść na to, czy zrobią mnie w wała? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#xkom #kiciochpyta
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Strus: ja bym brał zwrot skoro mieścisz się w terminie jak weźmiesz rękojmie to ci wyślą np na naprawę i będziesz czekał xd oczekujesz zwrotu kasy?
  • Odpowiedz