Wpis z mikrobloga

Witam Mirki i Mirabelki z Holandii.
Mam ogromny problem. Dziś ktoś mi się włamał na konto (mam konto w bunq) i bez mojej wiedzy przesłał całe moje oszczędności na jakieś inne konto wraz podanym numerem rachunku. Gdy próbowałem odzyskać pieniądze to nie mogę ponieważ przekierowuje mnie na swoje wlasne konto i nie mogę wysłać pieniędzy ze swojego konta na swoje (chyba przelew jeszcze nie doszedł). Napisałem wiadomość do suuport@bunq.com opisałem całą sytuację i wysłałem print screeny. Lecz jeszcze nie otrzymałem odpowiedzi. Zmieniłem kod do logowania ale obawiam się, że konto zostało przejęte. Jutro jadę na komisariat policji zgłosić sprawę. Nie mm niestety meldunku ani DigID ale liczę że mi pomogą. Jaka jest szansa że uda mi się zablokowac ten przelew i odzyskać pieniądze? To cale moje oszczędności!
Proszę o pomoc.
#bunq #holandia #pieniadze #wlamanie
  • 13
@Uchodzca_Z_Polski: głupoty gadasz albo jesteś jakiś nieporadny. Zakładałem konto NL w tym roku. To właśnie w bunq nie dało się założyć konta bo wymagali potwierdzenia adresu - rachunku za prąd na twoje dane osobowe. Spodziewaj się tego, że teraz mogą weryfikować twoje dane w ten sposób.
Rabo zakłada się przez aplikację bez problemu.