Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
Czołem Mirki i Mirabelki, jako że pracuję w sektorze medycznym i na Umowe Zlecenie, dostałam ostatnio polecenie, żeby się ubezpieczyć i wykupić OC od błędów medycznych. Mam przez to dwa takie pytania: 1. Ktoś słyszał o tym aby osoby pracujące na UZ musiały wykupić sobie takowe OC?
2. Czy są takie ubezpieczenia 2 w 1, że od razu w ubezpieczeniu na życie masz i to OC?
Od razu mówię, jestem kompletnie zielona jeśli chodzi o ubezpieczenia.
#praca #ubezpieczenia #pytaniedoeksperta
  • 10
  • Odpowiedz
dostałam ostatnio polecenie, żeby się ubezpieczyć i wykupić OC od błędów medycznych.


@yadzka95: co to znaczy "dostałam polecenie żeby się ubezpieczyć?"

Albo dostałaś od kogoś poradę, że lepiej byłoby gdybyś się ubezpieczyła (i tera szukasz), albo też ubezpiecza Cię pracodawca i ponosi tego koszty.

Nie bardzo widzę jak to możliwe aby pracodawca zmuszał Cię do wykupienia polisy ze swoich pieniędzy aby chronić de facto swoją dupę przed ewentualnymi kosztami zasądzonymi przez
  • Odpowiedz
@yadzka95: Dobrowolne OC medyczne to śmieszne pieniądze, na 100.000zł w PZU ok 90zł (w zależności od danego zawodu mogą być różnice) rocznie.

Co rozumiesz pod pojęciem ubezpieczenie na życie?
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@sayanek: w sensie takie ubezpieczenie od nieszczęśliwych wypadków, choroby itp. Ogólnie to doradca kredytowy swego czasu kazał mi sobie takowe wykupić, żeby do kredytu hipotecznego mieć, ale temat upadł z kredytem, ale mimo wszystko wypadało by coś mieć w razie czego
  • Odpowiedz
nie to nie była porada tylko dostałam od szefostwa takie polecenie ( ͡° ʖ̯ ͡°)


@yadzka95: jako nauczyciel jestem przyzwyczajony do kupowania wszystkiego z własnych pieniędzy, ale akurat ubezpieczenie odpowiedzialności za wypadki z uczniami jest u nas co prawda płatne "ze swoich", ale dobrowolne (chociaż, co ciekawe, wszystko idzie jednak przez machinę służbową - normalnie jest to co miesiąc potrącane z wypłaty).