Wpis z mikrobloga

ROGATKI I NEWRALGICZNE PRZEJAZDY KOLEJOWE NA POŁUDNIU WROCŁAWIA – USTALENIA PO SPOTKANIU Z PKP PLK

Aby jeszcze lepiej zadbać o bezpieczeństwo podróżujących:

- Dyrektor PKP PLK zobowiązał się do dodatkowego nadzoru bezpieczeństwa przez Służbę Ochrony Kolei w szczytach komunikacyjnych.

- „Pogotowie kolejowe” będzie pełniło dodatkowe, lotne dyżury w okolicach nowych rogatek, tak aby móc szybko naprawiać uszkadzane przez kierowców rogatki.

- PKP PLK przeprowadzi kampanię informacyjno-edukacyjną „bezpieczny przejazd”.

- Kolejarze, wspólnie z Miastem pracują nad dodatkowymi rozwiązaniami technicznymi, które pomogą poprawić bezpieczeństwo na przejazdach przy ul. Zwycięskiej i ul. Buforowej.

Przypominamy, że od ubiegłego tygodnia bezpieczeństwa pilnują Strażnicy Miejscy, policja oraz kontrolerzy ruchu MPK

https://www.facebook.com/biuroprasoweUMW/posts/pfbid0eDqSwWLfD4yafUwGZdaFJgvUmbYQKMLQTwU2pUio46v6Ebytijo4HqiPQaBUmGkql

#wroclaw
Wychwalany - ROGATKI I NEWRALGICZNE PRZEJAZDY KOLEJOWE NA POŁUDNIU WROCŁAWIA – USTALE...

źródło: comment_16563425710u2sC0a5Q63Wuq9OagbJ3A.jpg

Pobierz
  • 21
  • Odpowiedz
Przypominamy, że od ubiegłego tygodnia bezpieczeństwa pilnują Strażnicy Miejscy, policja oraz kontrolerzy ruchu MPK


@PurpleHaze: oni tam niby są

edit: aa chyba że o kanarach piszesz ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Przypominamy, że od ubiegłego tygodnia bezpieczeństwa pilnują Strażnicy Miejscy, policja oraz kontrolerzy ruchu MPK


@Wychwalany: Kiedy myślisz że już widziałeś wszystko, kiedy myślisz że już nic Cię nie zaskoczy - kanarzy pilnujący żeby kierowcy nie wjeżdżali na strzeżony przejazd kolejowy. xDDD
  • Odpowiedz
Inne państwa budują sobie drogi pod morzami i górami a u nas zamiast postawić głupi wiadukt, wysyłani są ludzie do pilnowania przejazdu...
  • Odpowiedz
@robert-mackowski: nie no Panie, to na pewno wina złych samochodziarzy. To wszystko co złe w tym mieście to ich wina.

@Murasame: bo to trzeba mieć pomysł i wizję jak coś ma wyglądać, a nie robić jak zwykle kazdy jak chce.

@Wychwalany: Z jednej strony dobrze, że coś robią. Z drugiej oni naprawdę po samych próbach nie wiedzieli co tam się może zacząć dziać?
  • Odpowiedz
@Wychwalany: mnie najbardziej śmieszy to, że koszty tych codziennych imprezek służb zaraz przekroczą koszty wiaduktów. No i nie zapominajmy, że jak stoją tam to nie ma ich gdzieś, gdzie serio mogą być potrzebni ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Murasame: "głupi wiadukt" to w Polsce spokojnie jakieś kilkadziesiąt milionów złotych i 3 lata babrania

Zresztą to nie jest jedyne miasto sparaliżowane ruchem kolejowym które na cito potrzebuje wiaduktu lub tunelu xD
  • Odpowiedz
@Iskaryota: akurat wiadukt przy Buforowej był ostatnio zbudowany praktycznie od 0, więc i zmarnowane miliony, i lata planowania były ( ͡° ͜ʖ ͡°) Tylko jeden tor sobie Wrocław zostawił jednak za wiaduktem
  • Odpowiedz
mam nadzieje że problemy sa tymczasow


@Wychwalany: nie są. To jest jedno z największych miast w kraju. Tu codziennie wjeżdża ktoś nowy w ilości niewyobrażalnej, a raczej nikt się takiego rozwiązania nie spodziewa. Wiadukty będą kiełbasą wyborczą już w najbliższych wyborach.
  • Odpowiedz
@Wychwalany: Jakby zaczęli #!$%@? mandatami na lewo i prawo dla każdego #!$%@?, który nie umie przejechać przez przejazd kolejowy to by w tydzień rozwiązali problem uszkadzanych rogatek. 5000zl mandat + koszty serwisu i do tego 2000 za bycie debilem.
  • Odpowiedz
@Wychwalany: jak widać da się przejechać od razu po tym jak pociąg minie rogatki. U nas zamykają przejazd X sekund przed przejazdem pociągu, a pociąg nie przejeżdża przez przejazd, bo po drodze ma postój na stacji (np.przy Poprzecznej lub Okulickiego tak jest) i jak stoi na stacji, to i tak rogatki są zamknięte. Genialnie pomyślane.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Ogau: ze spadkami byś się nie wyrobił na wiadukty, to raczej musiałaby być pełna estakada albo tunele pod koleją (tak do zrobienia całkiem niskim kosztem za wczasu, znam się jestem ekspertem xd)
  • Odpowiedz