Wpis z mikrobloga

@Kempes: Gdy pracowałem na kolejach to kupa rzeczy związanych z odpowiedzialnością za X, Y czy Z była dla mnie jako tako zrozumiała. Jednak nie dziwię się ludziom robiącym wielkie oczy gdy powie im się "ale to inna spółka" :/ To jest #!$%@? po prostu
@Kempes:
Jestem właśnie na dworcu Warszawa Śródmieście. Przed chwilą widziałem jak Czaskoski ubrany w strój roboczy osobiście zaczął czyścić perony Kärcherem. Potwierdzone info, nie zmyślam ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Mr--A-Veed: Podawanie paryskiego metra jako przykład jest średnie - informacje tylko w jednym języku, z niezrozumiałym systemem biletowym dla odwiedzających pierwszy raz. Nazwy stacji - nawet te, które nie pochodzą od języka francuskiego - wymawiane po francusku, czego skutkiem jest ze możesz przegapic stacje. Wyjścia oznaczone jako „wyjście” bez informacji na jaka np. ulice wychodzisz. Ale linie 1 i 14 kozak xD
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@antosiuuu: Nie mówię o języku i systemie biletowym. Pod tym względem londyńskie metro ma dokładnie ten sam problem - jest tylko w jednym języku oraz ma potwornie skomplikowany system biletowy (przynajmniej na początku, póki się nie złapie co i jak - ale to nie ratuje turystów). Ratuje za to, że oczywiście większość zna angielski.

Natomiast ja piszę o sposobie oznaczania ciągów komunikacyjnych. Gdzie co jest, w jaki sposób zaprojektowane są piktogramy,