Wpis z mikrobloga

@Need Wiesz jaki jest najbardziej immersyjny tytuł w historii gamingu? Cyberbug 2077. Tak! Cyberbug! A wiesz dlaczego? Bo możesz sobie wykreować bohatera z wyglądu jakiego tylko chcesz a mimo to zachowuje swój charakter bo ma - głos! Bez tego byłby jakimś bezpłciowym tworem a cała fabuła gry nie miałaby sensu.
  • Odpowiedz
@Larsberg:

Cyberpunk 2077 był dość imercyjny, ale z tym najbardziej to żeś po bandzie w #!$%@? pojechał.

#!$%@? z tym głosem, immercje da się robić na wiele innych, fajniejszych sposobów i trzeba grać na swoje mocne atuty, F1, F2, F New Vegas były zajebiście immercyjne, bo miały świetnie wykreowany świat, nawet ten Skyrim był pod pewnym względem dość immercyjny, powtórzę, Bethesda nie umie robić charyzmatycznych postaci z charakterem, dowodem jest
  • Odpowiedz
@Need Wiesz co jeszcze wpływa na immersję z perspektywy FPP? Widoczne nogi bohatera. Do tej pory tego w grach Bethesdy nie było. To znaczy było ale za sprawą modów do Obliviona i Skyrima. Pytanie czy teraz Todd i spółka staną na wysokości zadania i dodadzą ten element?

Daj link do tej dyskusji na Reddit o dubbingu bohatera.
  • Odpowiedz
  • 1
@pablo397 XDDDDDDDDD
wykopki co uważają ze to dobrze xD

#!$%@? fallout 4 miał voiceowanego protagoniste i był gówno dialog

W tfu skyrimie bohater nie miał głosu i też był gówno dialog xDDDD a nawet BYŁO #!$%@? GORZEJ BO BYŁY DWIE OPCJE A W FO4 BYŁY 4 BO SA 4 STRZAŁKI NA KLAWIATURZE
  • Odpowiedz
Najlepsze w komentarzach odnośnie tej gry jest przekonanie, że Bethesda tym razem spełni wszystkie nadzieje i życzenia fanów. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@visas: Fallout New Vegas też miał niemego protagonistę i do tej pory system dialogowy w tej grze zjada na śniadanie te wszystkie liniowe gówna w stylu Wiedźmina, Fallouta 4 czy Cyberpunka.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 3
@visas: trójkę też robiła Bethesda i tam gdzie się przyłożyli system dialogowy działał o wiele lepiej niż w czwórce, bo nie dość, że było nawet po 4-5 opcji dialogowych, to jeszcze były wśród nich skillchecki odnoszące się do różnych atrybutów. Fallout 4 miał tak naprawdę 2 maks 3 odpowiedzi (trzecia to występujący od święta skillcheck odnoszący się tylko do atrybutu charyzmy o ile dobrze pamiętam, kompletnie pomijając inne). Jeżeli była
  • Odpowiedz