Wpis z mikrobloga

Poleci ktoś co kupić na początek przygody z beznikotynowym vapowaniem? Jestem kompletnie zielony w temacie i w ofertach sklepów specjalistycznych się gubię - wybór urządzeń, rodzajów urządzeń i samych płynów o enigmatycznych nazwach z którymi nie wiadomo co robić jest przytłaczający. Chodzi o zwykłe puszczanie dymka, żeby móc sobie wychodzić ze znajomymi "na fajkę" na imprezach, ale nie truć się nikotyną i nie śmierdzieć papierosami, a zamiast tego ładnie pachnieć shishą. Lubię shishę i gdyby dym był możliwie gęsty byłoby super. Chciałbym coś niejednorazowego, kompaktowego, bez wydawania milionów monet. #vape #vapenation #epapierosy #epapieros #shisha
  • 25
  • Odpowiedz
@MattPart Jest kilka opcji ja używam "Voopoo Drag S" to jest e-papieros w granicach 150-200zl
Co musisz wiedzieć zanim przerzucisz się na e-papierosy:
- Aby dymić potrzebujesz urządzenie z użyteczna grzałka w środku i liquid
- grzałka to koszt rzędu 10-18 zł warto ją wymieniać co 2-3-4 tygodnie w zależności od tego w jakim jest stanie i jak dużo palisz, to kawał drutu i waty, zwyczajnie spala się przy użytkowaniu.
- liquidy, jeżeli chcesz liquid bez nikotyny to w sklepach możesz kupić w spoko cenie "PREMIXY" czyli baza gliceryna+aromat, gotowy produkt który wlewasz do zbiornika i palisz
- Na allegro albo shopee teraz bardziej jest dużo sprzedawców którzy sprzedają samogony w dużo lepszych cenach mam sprawdzonego gościa mogę podesłać na
  • Odpowiedz
@MattPart ale ogólnie to #!$%@?ć palenie szlugow i vapa bo to uzależnia fest zaczniesz palić zerówki zaraz zaczniesz kupować normalne liquidy z nikotyna i już kaplica, ja nie jestem dumny z tego bo to taki sam syf jak nie gorszy niż szlugi
  • Odpowiedz
to taki sam syf jak nie gorszy niż szlugi


@trzeciarzesza: toś pojechał. Nie, to nie jest taki sam syf jak szlugi. #!$%@? daleko od tego. I nie twierdzę, że e-faki nie szkodzą, ale są ZNACZNIE bezpieczniejsze niż analogi.
  • Odpowiedz