Wpis z mikrobloga

Poleci ktoś co kupić na początek przygody z beznikotynowym vapowaniem? Jestem kompletnie zielony w temacie i w ofertach sklepów specjalistycznych się gubię - wybór urządzeń, rodzajów urządzeń i samych płynów o enigmatycznych nazwach z którymi nie wiadomo co robić jest przytłaczający. Chodzi o zwykłe puszczanie dymka, żeby móc sobie wychodzić ze znajomymi "na fajkę" na imprezach, ale nie truć się nikotyną i nie śmierdzieć papierosami, a zamiast tego ładnie pachnieć shishą. Lubię shishę i gdyby dym był możliwie gęsty byłoby super. Chciałbym coś niejednorazowego, kompaktowego, bez wydawania milionów monet. #vape #vapenation #epapierosy #epapieros #shisha
  • 25
@MattPart Jest kilka opcji ja używam "Voopoo Drag S" to jest e-papieros w granicach 150-200zl
Co musisz wiedzieć zanim przerzucisz się na e-papierosy:
- Aby dymić potrzebujesz urządzenie z użyteczna grzałka w środku i liquid
- grzałka to koszt rzędu 10-18 zł warto ją wymieniać co 2-3-4 tygodnie w zależności od tego w jakim jest stanie i jak dużo palisz, to kawał drutu i waty, zwyczajnie spala się przy użytkowaniu.
- liquidy,
@MattPart ale ogólnie to #!$%@?ć palenie szlugow i vapa bo to uzależnia fest zaczniesz palić zerówki zaraz zaczniesz kupować normalne liquidy z nikotyna i już kaplica, ja nie jestem dumny z tego bo to taki sam syf jak nie gorszy niż szlugi
@MattPart: Najlepiej kup sobie na początek jakiegoś poda do 200 zł, łatwy w obsłudze, a jak się zawiedziesz to nie stracisz dużo. Jakikolwiek liquid zerówka ale na początek polecam owocowe/mentolowe ewentualnie premix jak chcesz na dłużej, miły pan/pani w vapeshopie wyjaśnią Ci jak to działa
@ak44: Po prostu mu doradziłem, jeśli chce zacząć to robić to jest tylko i wyłącznie jego decyzja. Jeśli nigdy tego nie robił to równie dobrze może mu przejść i jednak się nie spodoba, mój na przykład leży od kilku miesięcy nieużytkowany w szufladzie ¯\_(ツ)_/¯