Aktywne Wpisy
![Sepia](https://wykop.pl/cdn/c3397992/Sepia_tlgJPMOMZt,q60.jpg)
Sepia +85
Czy są w ogóle jakieś rozwinięte państwa na świecie z wysoką dzietnością? Otóż są. A raczej jest. Jedno. Izrael. Tylko, że tam posiadanie trójki i więcej dzieci to moralny, patriotyczny, religijny, obywatelski, rodzinny i osobisty OBOWIĄZEK. Mocno wspierany i propagowany na każdym kroku. Oprócz tego rodzicielstwo jest promowane jako coś po prostu fajnego, modnego, dającego szczęście i przynoszącego zyski (xd). Słowem, presja na posiadanie dzieci jest w Izraelu ogromna, dodatkowo żydzi mają
![MiGzam](https://wykop.pl/cdn/c3397992/MiGzam_Y3s0pgtERr,q60.jpg)
MiGzam +68
Po 15 latach powiedziałem „dość!”. Relanium leje się strumieniami. #alkoholizm #oswiadczenie
![MiGzam - Po 15 latach powiedziałem „dość!”. Relanium leje się strumieniami. #alkoholi...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/8803e4ec718379ff7e24dad39d5d0a3ce3f3db6000bde2e19853ed639ae7a609,w150.jpg?author=MiGzam&auth=0b3f799b1376d6f05268007ea65037a7)
źródło: IMG_6282
Pobierz
Mireczki mam pytanie do rowerowych świrów, czy przerzutki np. Alivio 27 biegów powinny wskakiwać być zrzucane płynnie i nie trzeć na każdym z tych 27 biegów czy jednak nie do końca da się je tak wyregulować? Bo nie bardzo wiem czy gość z serwisu mnie trochę w #!$%@? nie zrobił w sensie jak kupiłem rower to wszystko było elegancko i praktycznie idealnie dało się jechać na każdym z 27 biegów bezproblemowo. Po przejechaniu około 100km oddałem rower na serwis gwarancyjny i gość mi niby wyregulował przerzutki ale w taki sposób, że np. na 1 biegu z 9 i na 3 z 3 gdzieś trze albo nie zrzuca np z 3 na 2. Gość mi tłumaczył, że nie da się tak idealnie wyregulować tych przerzutek i powinno się jeździć tak, że np od 1-3 to na lewej przerzutce na 1 potem 4-6 na lewej powinna być 2 i biegi 7-9 to na 3 biegu na drugiej manetce? Ale w taki sposób nie mam 27 biegów a kilka dosłownie. Nie wiem czy zrozumiale to opisałem :).
@kaluka106: co to za bzdury? smar na łańcuchu jest winien temu ze sie nie da przerzutek wyregulować?
masz maja osobistą nagrodę na największą bzdurę jaka tutaj przeczytałem.
weź gościu naprawdę się zastanów o czym ty piszesz bo twoje doświadczenie wcale nie jest tak duże jak cię się wydaje.
źródło: comment_1654597537g0GndYz6AoerXnDbOcveIA.jpg
Pobierz@kaluka106: Nie mam pojęcia xD Ogólnie średnio się na tym znam a raczej w ogóle się nie znam więc oddałem na serwis. Mam oliwkę to najwyżej przesmaruję w domu, tylko ile się tego leje? :) Natomiast co do smaru transportowego to raczej go nie było bo nic takiego nie miałem na łańcuchu.
bzdury pleciesz i tyle. To jest normalny smar. Ja poszukasz to nawet znajdziesz wypowiedz gościa z shimano na ten temat.
Syfi się? Owszem - bo to jest smar na oleju - a każdy na oleju jest smarem na mokre warunki i sie syfi, bo wszystkie samary suche, woski i teflony woda wypłukuje chwila moment.
A problem ze zmiana przełożeń to możesz mieć co najwyżej jak zalepisz wszystko błotem - tylko
@HaSSaN: przesmaruj po malutkiej kropelce na każde ogniwo a następnie przekrec korba kilkanaście razy. Zetrzyj szmatką nadmiar smaru.
@kaluka106:
LOL a ty swoje- nie ma czego takiego jak smar transportowy - to jest bzdura powtarzana na forach do znudzenia. To jest normalny smar- kiedyś to był motorex bike grease a teraz w wypadki shaimano jest to chyba shimano bike grease. smar łożyskowy.
tutaj masz wszystko co musisz wiedzieć -
https://www.youtube.com/watch?v=UkZxPIZ1ngY&t
https://www.youtube.com/watch?v=ZNG7g83lI-s