Wpis z mikrobloga

Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 1
@HaSSaN: no ogólnie łańcuch nie może zbyt skośnie być ulozony, że np z przodu na 1 a z tyłu na 9. 27 biegów to chwyt marketingowy bo część przełożeń i tak się pokrywa a części nie da się nawet dobrze ustawić. to przełożenie 1-9 będzie takie samo jak 2-5 powiedzmy, a łańcuch już będzie dobrze leżeć :) no i Alivio to nie jest sprzętowa ekstraklasa, więc serwisant teoretycznie może mieć
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@HaSSaN: mordo m pierwsze co się się robi to się myje lancuch ze smaru transportowego czy jak on się tam nazywa. Moja 105 na smarze tym oryginalnie nałożonym na łańcuch nie dała się wyregulować. Dopiero gdy wyszejkowakem łańcuch w nafcie i dalem normalnab oliwkę do łańcuchów to chodzi jak złoto. Poza tym chłop z serwisu ma rację co do ustawień przerzutki. A i ja bym jeszcze sprawdzil czy linki nie
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@kaluka106: No ok ale ja płaciłem 150zł z myciem wszystkiego itp to powinien chyba nałożyć ta oliwkę od nowa no nie? Ewentualnie jak dużo się tego daje? Bo mam w domu ale jeszcze nigdy tego z wszyciu nie robiłem xD
  • Odpowiedz
pierwsze co się się robi to się myje lancuch ze smaru transportowego czy jak on się tam nazywa. Moja 105 na smarze tym oryginalnie nałożonym na łańcuch nie dała się wyregulować.


@kaluka106: co to za bzdury? smar na łańcuchu jest winien temu ze sie nie da przerzutek wyregulować?
masz maja osobistą nagrodę na największą bzdurę jaka tutaj przeczytałem.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@bibsz: też mam tyle łańcuchów na warsztacie. Też.mam wklejać zdjęcia? Łańcuch po zakupie należy shakeowac. Inaczej masz kasetę oblepiona syfem i problem z prawidłowa zmiana przełożeń i regulacja.
  • Odpowiedz
masz suchy łańcuch?


@kaluka106: Nie mam pojęcia xD Ogólnie średnio się na tym znam a raczej w ogóle się nie znam więc oddałem na serwis. Mam oliwkę to najwyżej przesmaruję w domu, tylko ile się tego leje? :) Natomiast co do smaru transportowego to raczej go nie było bo nic takiego nie miałem na łańcuchu.
  • Odpowiedz
@kaluka106:
bzdury pleciesz i tyle. To jest normalny smar. Ja poszukasz to nawet znajdziesz wypowiedz gościa z shimano na ten temat.
Syfi się? Owszem - bo to jest smar na oleju - a każdy na oleju jest smarem na mokre warunki i sie syfi, bo wszystkie samary suche, woski i teflony woda wypłukuje chwila moment.
A problem ze zmiana przełożeń to możesz mieć co najwyżej jak zalepisz wszystko błotem -
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@bibsz: napisz do kmc albo Shimano i zapytaj się czy można jeździć na smarze transportowym. Zawołaj jak dostaniesz odpowiedzi.
@HaSSaN: przesmaruj po malutkiej kropelce na każde ogniwo a następnie przekrec korba kilkanaście razy. Zetrzyj szmatką nadmiar smaru.
  • Odpowiedz
@kaluka106: Tak zrobię, dzięki. A podpowiedz mi jeszcze jak podregulować przednią przerzutkę w sensie jej linkę jak np wskakuje mi elegancko z 2 na 3 a nie chce jej zrzucić później z 3 na 2? W sensie w którą stronę kręcić i ile żeby za bardzo jej nie rozregulować w p------c x.
  • Odpowiedz
napisz do kmc albo Shimanoni zapytaj się czy można jeździć na smarze transportowym. Zawołaj jak dostaniesz odpowiedzi.


@kaluka106:

LOL a ty swoje- nie ma czego takiego jak smar transportowy - to jest bzdura powtarzana na forach do znudzenia. To jest normalny smar- kiedyś to był motorex bike grease a teraz w wypadki shaimano jest to chyba shimano bike grease. smar łożyskowy.
  • Odpowiedz