Wpis z mikrobloga

Mirki, zbliżają się wakacje i czas powoli planować wyjazdy ( ͡° ͜ʖ ͡°) Robiąc to przez goodie cashback, otrzymacie zwrot części wydatków na zakupy. Przykładowo: 4% z Booking i FlixBus, a także 12 zł za zakup biletu na stronie LOT.

Co więcej, dla nowych użytkowników goodie cashback przewidzieliśmy bonus 20 zł na start. Wystarczy, że w apce goodie wpiszecie kod CZERWIEC w menu Profil -> Użyj kodu. Na konto goodie cashback zostanie wtedy naliczone 20 zł, które będzie w transakcjach oczekujących. Po zrobieniu pierwszej transakcji cashback wpadnie w transakcje zatwierdzone. Kod jest ważny do 24 czerwca.

Zachęcamy do obejrzenia filmiku, który łatwo wyjaśnia, jak przeprowadzać transakcję cashback - tutaj.

#goodie #cashback #booking #flixbus #oszczedzanie #pieniadze
Goodie_pl - Mirki, zbliżają się wakacje i czas powoli planować wyjazdy ( ͡° ͜ʖ ͡°) Ro...

źródło: comment_165450499913MdEFZJHhqWvTtHlUsQJL.jpg

Pobierz
  • 11
@Goodie_pl: Witam, od was najwidoczniej nie można liczyć na odpowiedź inną niż odpowiedź bota, od 4 miesięcy nie został mi przyznany cashback z transakcji w sklepie internetowym shopee, nie wydaje mi się, żeby było to zabawne, ale najwidoczniej z waszej strony jest, od kwietnia czekam na tą złotówkę bo chcę już wypłacić ten hajs i nawet kiedy coś mi się należy nie możecie tego przyznać? Gdzie jest jakaś moralność? Pozdrawiam, Tomek.
@Goodie_pl: Dlaczego moje liczne transakcje znikają samoczynnie? Wczoraj miałem w oczekujących transakcjach ponad 24 zł, dziś patrzę a jest już tylko ok 18 zł. Nie widać brakujących transakcji ani w zatwierdzonych ani w anulowanych.
@thebugger: W razie problemu skontaktuj się z nami mailowo na skrzynkę kontakt@goodie.pl. W wiadomości opisz dokładnie sytuację i podaj:
1) adres e-mail, którego używasz w aplikacji goodie,
2) numer lub screen transakcji lub reklamacji, której dotyczy problem.
3) datę transakcji oraz nazwę sklepu, w którym został dokonany zakup,
Może paść prośba o wysłanie:
4) screena koszyka zakupów z danymi produktami.
5) screena potwierdzenia płatności (wymagane przy zakupach na dużą kwotę).
@thebugger: nie ma możliwości aby transakcje zniknęły z Twojego konta. Chcemy pomóc Ci rozwiązać tę sytuację dlatego prosimy napisz do nas na skrzynkę kontakt: kontakt@goodie.pl Sprawdzimy co jest powodem, że nie widzisz swoich transakcji. Miłego dnia!