Wpis z mikrobloga

#internetmobilny #plus #36i6 #operatorzykomorkowi

Mireczki, mam taki problem od wczoraj. Wykupiłem sobie (nie pierwszy raz, brak doświadczenia odpada) pakiet internetowy 100 mb bez limitów na 24h (tzn ze jak przekrocze 100 mb to internet zwalnia ale nadal jest darmowy do końca dnia) i zacząłem z niego korzystać. Nie mineto 10 min, a internet nagle znikł i telefon nie chciał już sie z nim więcej połączyć. Nabrałem podejrzeń, sprawdziłem stan konta a tam zamiast około 30 zł miałem "0.-8" cokolwiek ta wartość oznacza... Z pakietu nie zabrało nawet kilobajta ... co robić, moge sie upomnieć o zwrot tych pieniedzy jakos?
  • 7
@dom3ll: haha

@Python: jak kupiłeś pakiet, dostałeś potwierdzenie, ze pakiet aktywny, pakiet nieuzyty to pisać reklamacje. Musza uznać :) zdarzały sie takie sytuacje, do paru godzin saldo samo sie wyrównywalo ;)

1. Jaka taryfa?

2. Jaki pakiet dokładnie - link do regulaminu.

3. Karta zarejestrowana?
@Python: wartość ujemna :D

Tak jak mowię, pisz reklamacje. Jak wymieniałes kartę to numer zarejestrowany. Jak sie nie mozesz dodzwonić to pisz na bok@plus.pl ;-)
@miiihau: (#) Nom tylko tam przy reklamacji trzeba podać kod puk (4 ostatnie cyfry) którego niestety nie mam (zostało w domu rodzinnym dość daleko) ... da sie to jakoś inaczej rozwiązać np. zadzwonić z innego numeru do BOK i oni to rozpatrzą ?