Wpis z mikrobloga

Mirki, kupiłem wentylator biurkowy w #mediaexpert. Zerwałem opakowanie zabezpieczające przesyłkę i okazało się, że pudełko było na 100% otwierane - rozerwany jest nadruk przy górnej taśmie, dodatkowo widać, że to druga taśma (swoją drogą mega #!$%@? naklejona). Dzwoniłem na infolinię i gościu mi powiedział, abym złożył przez internet reklamację ze zdjęciami. Dzisiaj dostaje maila, że "opakowanie zewnętrzne produktu nie stanowi podstawy do uznania reklamacji" i mam takie wtf? Produkt sprzedawany jako nowy, a był otwierany. Pytanie co można z tym zrobić? Pierwszy raz mam taką sytuację. Najlepsze jest to, że kilka dni temu na głównej była taka sama sytuacja z tym sklepem xD

#afera #reklamacja #zakupy
  • 5
@nocny-mirek: 1. Jakby miała słaby klej, to mogliby dokleić nową, a nie zrywać poprzednią rozrywając nadruk pudełka.
2. Mogli wymienić pudełko
3. Kupowałem produkt nowy (nieotwierany)
@bubus2122: W zasadzie to masz rację, produkt był tani i więcej czasu stracę na #!$%@? się z tym, niż zarobię w pracy na to. Szkoda tylko, że na wykopie co chwilę z nimi jest taka afera. No i niesmak pozostaje xD