Wpis z mikrobloga

@Fangu koszty mogą być dość mocno zróżnicowane, tanio raczej jednak nie będzie. Jeśli niskie ciśnienie sprężania na cylindrze to albo uszkodzone zawory, pęknięta glowica albo uszkodzone pierścienie tłokowe, tlok lub blok. Tańsza opcja uszkodzona Góra ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz
@Fangu ciężko mi powiedzieć bo nigdy nie rozbierałem tego silnika. Nie chciałbym Cię wprowadzić w błąd. Jeżeli miałbym coś strzelać to z 8-10k zrobione jak Pan Bóg przykazał
  • Odpowiedz
@po_prostu_ja: usterka pojawiła się po 1000km po zakupie auta. Czy to pechowy zbieg okoliczności czy należałoby zwrocic się do sprzedającego z tytułu rekojmi? Czy doswiadczenie podpowiada ci cos, co moglbym wziąć pod uwage? dziekuje za zainteresowanie tematem
  • Odpowiedz
@po_prostu_ja: jadac po ekspresowce wjechałem na 5 minut w gradobicie z silnym wiatrem. Auto nie chciało przyspieszać podczas wichury. Usterka braku przyspieszania po przekroczeniach 80-90km/h (chwilowego np. przez 1 minute), nastepowała ponownie, ale nie zawsze.
Kilka dni pozniej podczas jazdy ekspresówką 120km/h przez 90 minut non stop - pojawil sie check engine i auto weszlo w stan awaryjny. Po dzis dzien.
Gdy silnik jest zimny to pracuje "normalnie" nawet mimo trybu
  • Odpowiedz
@Fangu: a czy silnik pracuje równo, czy trzęsie się, wibruje, lub słychac nierównomierną pracę? Wrzucisz nam nagranie dźwięku silnika?
Bo jakby było faktycznie coś z cylindrem, to to słychać ewidentnie.
Mam wrażenie, że mechanik Cie w balona robi (pamietam, jak gadaliśmykilka dni temu o EGR).
  • Odpowiedz
@dict: chyba pracuje równo, obrotomierz nie faluje
przy uruchomieniu (wcześniej) wskakiwał na kilka sekund na wyzsze obroty, teraz od razu spada ponizej 1k (brak wstepnego dogrzania?) oraz silnik ma niższy ton pracy (jakby pod większym obciazeniem).
dzieki za kontynuacje pomocy, dzisiaj powinienem poznać diagnoze innego serwisu, specjalizującego sie w busach.
Wtedy tez bede mogl nagrać dzwięk.
  • Odpowiedz