Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
Czy któremuś z was nie przyszła nowa karta z Revolut, albo miała długie opóźnienie w dostawie?

Kazali wymienić na nową, więc to zrobiłem, miała przyjść 18 maja, a dalej jej nie ma. W aplikacji brak numeru śledzenia.

Czekać czy Zamawiać nową?

#revolut
  • 15
  • Odpowiedz
@k__d a gdyby tak skontaktować się z Revolutem w tej sprawie?
Mi przyszła po około 10 dniach, na bieżąco byłem informowany mailowo o statusie przekazania.
  • Odpowiedz
@TompsonzPolski: "Obawiam się, że karta została uznana za zaginioną. Pozwól, że ze względów bezpieczeństwa zdezaktywuję ją. Przepraszam Cię za niedogodności. Czy chcesz, abym zamówiła dla Ciebie nową kartę?"

Zamówiłem więc nową, ma być 6 czerwca
  • Odpowiedz
@k__d: ja zamawiałem na samym początku maja. Akurat niedługo wyjeżdżam i zależy mi na czasie, więc 17.05 zamówiłem kolejną.

Pierwszą mi dezaktywowało, a 19.05 miałem ją w skrzynce ( ͡° ͜ʖ ͡°) co ciekawe revolut mi wysyłał informacje, że nadana 06.05, a na kopercie była naklejka z data nadania 17.05 ¯_(ツ)_/¯

Także ogólnie szła do mnie około 20 dni. Ta druga też już miała być wczoraj,
  • Odpowiedz
@k__d: późno widzę posta ale ja zamawiałam swoją 28 marca i mi nie doszła, drugą zamawiałam w maju i przyszła w tydzień ( ͡° ͜ʖ ͡°) czyli widzę że jest jeszcze szansa że dostanę tą pierwszą XD
  • Odpowiedz
@Mateusz: zamówiłem 28.04 i do dzisiaj pierwsza nie dotarła, teraz czekam na kolejna i sprawdzam opcje z zamówieniem 3 rejestrowana przesyłka to hindus jebnął 92zl, i ani pierwszej ani drugiej karty która miała dotrzeć 4 czerwca.
Jeszcze przez tego Hindusa szukam w Google „revolut kontakt z kimś białym”
  • Odpowiedz