Wpis z mikrobloga

Jak Kia tłumaczy się anulowaniem realizacji zamówienia na proceed 1-6 T-GDI 7DTCz 3 listopada 2021 z terminem realizacji na 31.03.2022? A powody są dwa - pandemia, która trwa od ponad dwóch lat i wojna na Ukrainie, która de facto trwa już od 2014 roku. ( ͡° ʖ̯ ͡°)


Jeszcze tylko należy dodać, że wygląda na tą chwilę że problem ten nie dotyczy innych rynków np. Niemieckiego gdzie w dalszym ciągu można zamówić ten model w tej właśnie konfiguracji.

A kolejną rewelacją jest to, że dealerzy będą prosić klientów o rezygnację ze złożonych zamówień - jak rozumiem po to żeby nie musieć zwracać dwukrotności zadatku xD

edit: zapomniałem tylko dodać, że to nie tylko pojedynczy przypadek ale w ciągu ostatnich trzech dni dziesiątki - jak się wydaje - ludzi dostały telefony od dealerów w sprawie anulowania ich zamówień,

#kia #motoryzacja
bobernh - Jak Kia tłumaczy się anulowaniem realizacji zamówienia na proceed 1-6 T-GDI...

źródło: comment_1652890092mZb3P9wl08KOaCkrvdfbLZ.jpg

Pobierz
  • 24
  • Odpowiedz
  • 3
@bobernh Jakiś niemiec będzie jeździł ( ͡º ͜ʖ͡º) Pewna znajoma mi osoba ma syna w mercedesie i rok temu tak się zdarzyło, że jedna z osób w pracy zamówiła nowego merca. Po długim oczekiwaniu okazało się, że jednak nadal nie ma samochodu - po sprawdzeniu przez owego syna, wyszło że merca faktycznie nie ma, ale w kraju, bo dostał go ktoś w Niemczech juz :)

Ciekawy przypadek
  • Odpowiedz
problem ten nie dotyczy innych rynków np. Niemieckiego gdzie w dalszym ciągu można zamówić ten model w tej właśnie konfiguracji.


@bobernh: przecież w Polsce też możesz zamówić ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Problem dotyczy europy
  • Odpowiedz
To mogła być najlepiej ulokowana kasa: 10k wolnych środków, zamówić Ceeda z automatem, poczekać 6 miesięcy i już będzie 20k! Żaden bank tyle by nie dał.
  • Odpowiedz
@aspire5024: No to już brzmi zupełnie inaczej. Bo jeszcze chociażby na stronie na fb kia tłumaczy anulowanie zamówień kolejna falą covida ale w Azji:

Są to czynniki zarówno natury zdrowotnej (kolejna fala pandemii COVID-19 w krajach azjatyckich) jak i ekonomicznej oraz politycznej (działania wojenne na Ukrainie).


@Deska_o0: Tak, zapomniałem dodać, że chodzi o wersje GT z DTC.
  • Odpowiedz
Ciekawy przypadek był też z Solorzem, który zamówił bodajże 10 S klass w pełnym wypasie i dotarły, ale z jakimiś najprostszymi fotelami :)


@piwakk: Jesteś pewien, że chodzi o Solorza? On uchodzi za strasznego skąpca, nie wierzę w taką rozrzutność.
  • Odpowiedz
@Deska_o0: Skody w Polsce padły pierwsze, zamówienia nie anulowali, ale cena wzrasta cały czas na już złożone dawno zamówienie. Takie są realia, nie tylko Kia taka zła :)
  • Odpowiedz
@bidzej: przecież to nie zależy od importera. Importer zarabia na samochodach wiec chciałby je dostarczyć i sprzedać. Tylko po co ma to robić w PL skoro może w DE?
  • Odpowiedz
@bobernh: bardzo jestem ciekaw co prawnik na to, bo:

- 3 listopada 2021 COVID już trwał w najlepsze,
- wojna w Ukrainie zaczęła się 24 lutego 2022, więc trudno uwierzyć że miało to wpływ akurat na produkcję Twojego auta

btw, Hyundai (ten sam koncern) nie anuluje zamówień, ale przekłada w nieskończoność... różnica praktycznie żadna
  • Odpowiedz