Wpis z mikrobloga

#dpd jak zawsze nie zawodzi. Skarga złożona na kuriera, który wiecznie nie dostarcza przesyłek pod wskazany adres, a telefony odbiera odświętnie, smsów nie czyta. Po wysłaniu sms, że została złożona na niego skarga zaczyna się odzywać i tłumaczy, że nie odbiera telefonów, bo on rozmawia z prywatnego dużo i na ten czasu nie ma ¯\_(ツ)_/¯

W obsłudze klienta w dniu 10.05 obiecano, że zostanie nadana przesyłka ponownie w dniu następnym, czyli 11.05. Dzisiaj rano patrzę, a przesyłka została zwrócona do nadawcy, a próba ponownego doręczenia była w dniu 10.05. Oczywiście oni nic z tym zrobić już nie mogą, bo teraz trzeba zamówić ponownie XD

Mam jeszcze jeden problem, bo jeszcze się z tym nie zetknąłem. Mam pakiet na darmowe minuty oraz smsy w #play i za te rozmowy z obsługą klienta #dpd pobrało mi kasę (ok. 30 zł). Nigdy się z tym nie spotkałem.
DebiutantDedukcji - #dpd jak zawsze nie zawodzi. Skarga złożona na kuriera, który wie...

źródło: comment_1652271035If7o7Lm1RFeD2wYc4X474a.jpg

Pobierz
  • 2
Mam jeszcze jeden problem, bo jeszcze się z tym nie zetknąłem. Mam pakiet na darmowe minuty oraz smsy w #play i za te rozmowy z obsługą klienta #dpd pobrało mi kasę (ok. 30 zł). Nigdy się z tym nie spotkałem.


@DebiutantDedukcji: jak dzwonisz na infolinię, która zaczyna się od 801 to normalnie płacisz za rozmowę. Tak jest u każdego polskiego operatora.