Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Niebawem odbiór mojego pierwszego mieszkania od dewelopera.
Zawrotne 37,4m2. Według planu jeden pokój.

Jako że jestem zielony w temacie wykończania wnętrz, a także umiejętności wizualizacji przestrzennej "w głowie", proszę lepszych ode mnie o pomoc :)

Co byście zrobili w takim mieszkanku, aby:
- zrobić z tego dwa pokoje
- zmieścić łóżko 200x140 lub 200x160
- zmieścić małe biureczko do pracy zdalnej
- żeby było funkcjonalnie :)

Moja koncepcja na tą chwilę:
- mniej więcej tam gdzie są wyprowadzenie TV-SAT, dostawić ściankę GK z drzwiami przesuwnymi, jeżdżącymi w środku ściany
- w stworzonym mini pokoju na ścianie na wprost od drzwi(ta opisana jako 265,5) zrobić szafę w zabudowie od podłogi do sufitu
- w pozostałej przestrzeni wstawić biureczko pod laptop + monitor + myszka/klawiatura, najlepiej jeżdżące góra dół
- w tym samym pokoju, wstawić łóżko do spania 200x140/160 w zależności co się zmieści
- w "dużym" pokoju, tym z aneksem na dobudowanej ścianie GK dać TV na ścianę i jakąś szafkę pod nim
- na wprost TV postawić jakąś małą kanapę, obok jakiś stolik + 4 krzesła
- w przedpokoju przedłużyć ścianę na przeciw drzwi wejściowych do mieszkania i na niej zrobić szafę w zabudowie do sufitu, cała szafa ma być lustrem na całej długości
- przedłużyć nieco ścianę przy lodówce, tak aby kuchnia nie była w przedpokoju ;)
- w łazience zrobić prysznic, zamiast wanny, plus zrobić kibelek podwieszany i jakieś szafki.

Co sądzicie o takim podejściu? Co uważacie, że warto jeszcze dodać?
Zaznaczam, że ściany raczej chciałbym tylko dobudowywać, tych które już są wolałbym nie burzyć.

#urzadzajzwykopem
#mieszkaniedeweloperskie
#wnetrza
#architekturawnetrz
#remontujzwykopem
#mieszkanie

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #6271629f466a7272699a6262
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: sokytsinolop