Wpis z mikrobloga

@Baakedr: Po grze podnoszę pedały i opieram o kierownice co trwa myślę z 10 sekund, dużo miejsca nie zajmuje ale pod tym względem Playseat napewno będzie mniejszy. Tez trochę czytałem opinii o tych dwóch seatach i jednak zdecydowałem się na NLR ze względu na to ze mam trochę więcej miejsca i wydaje się to być bardziej solidne i konfigurowalne.
@hipeq69: Jeszcze nie ale pewnie będzie to playseat.

Pod t300 jako początkowy w zabawie w simraicing seat starczy, zajmuje mniej miejsca, ma ustawienie pod f1 (gdzie Next Lecel ma to w modelu od 1200+ dopiero) i idzie w Allegro Pay go zmieścić, czyli rozłożyć na raty 0%. No i szybciej i łatwiej się go składa i rozkłada.
@antarhei: Polecam się rozglądać za T-LCM, przepaść w jakości a na pedałach nie ma co oszczędzać. Używki z gwarancja da się czasami w fajnych cenach wyrwać na Allegro/grupach fb. A nawet jakbyś się wkręcił to te T-LCMy możesz spokojnie zostawić sobie i zrobić upgrade na jakiegoś DD od Fanateca bo ludzie tak często robią z tego co widziałem
@antarhei: T-LCM są loadcell czyli poziom wciśnięcia hamulca jest mierzony na podstawie tego jak mocno go naciśniesz a T3PA na podstawie długości drogi (ciężko to ująć ale myśle ze ogarniesz o co chodzi) napewno podnosi to o wiele wyczucie i realizm. Możesz sobie w Google wbić jakieś porównania ale generalnie to T3PA podjazdu nie maja
@Baakedr: @hipeq69: mega polecam Playseat. kupowałem pod T300 RS GT i jest to perfect zestaw za 2700pln razem. składa się prosto, rozkłada też (tylko trzeba uważać na pedały bo one jak "spadną" z pionu do poziomu to już całe krzesełko się rozkłada). jedyny minus Playseat to to pokrętło do regulacji nachylenia blaszki z kierownicą - jest twarde i no nieruszalne. jak ma się długie uda jak ja, to trzeba ustawiać