Wpis z mikrobloga

Dalej mnie to ciekawi, walcząc z astelem jak w sumie uniknąć tego potrójnego wybuchu z ziemi aby nie dostać obrażeń ale jednocześnie móc przejść natychmiast do ataku?

Wyrollować trzeciego wybuchu się nie da, skok chyba też nic nie dawał (no chyba że w zlej chwili to robiłem)
Ucieczka od ręki skutkuje tym iż traci się okazję do kilku łatwych ataków a co najważniejsze spada stagger, więc paradoksalnie - najlepiej przyjąć jak najszybciej obrażenia (które małe nie są, ale jakieś poważne też nie) pod jego mordą by móc jak najprędzej wstać i go zacząć obijać, no ale tak to chyba nie powinno wyglądać xD

#eldenring
FuzzyWuzzy - Dalej mnie to ciekawi, walcząc z astelem jak w sumie uniknąć tego potrój...
  • 6
@3mortis: No tak, po to masz właśnie w tej części wprowadzoną mechanikę staggera która ma nagradzać za płynne unikanie ciosów przy jednoczesnym nie marnowaniu okazji w chwilach kiedy boss nie ma szans cię zaatakować bo wciąż jest w trakcie ataku :P

Nie wiem tak to działało przez całą pozostałą część gry więc strzelam że się da ¯\_(ツ)_/¯
No tak, po to masz właśnie w tej części wprowadzoną mechanikę staggera która ma nagradzać za płynne unikanie ciosów przy jednoczesnym nie marnowaniu okazji w chwilach kiedy boss nie ma szans cię zaatakować bo wciąż jest w trakcie ataku :P


@FuzzyWuzzy: Ta mechanika to pozostalosc po sekiro gdzie faktycznie starcia byly projektowane pod to. W ER to jedna z wielu mechanik i mam wrazenie ze sami tworcy nie dowiezli jak chodzi
jak w sumie uniknąć tego potrójnego wybuchu


@FuzzyWuzzy: może te prochy wojny z quickstepem pozwoliłyby znaleźć się szybciej poza obszarem ataku ¯\_(ツ)_/¯ IMO też zamiast uciekać w bok, lepiej uciekać do tyłu, biegnąc w bok można nieco skręcać przez pracę kamery, stąd trzeci atak sięga i te dwa pierwsze chyba można normalnie wyprzedzić biegną, a rolkę dałbym na ten trzeci tylko, tak czy inaczej zawsze jest jakiś sposób ( ͡°