Wpis z mikrobloga

Mirki mam pytanie, w nowych drzwiach montowanych we wrześniu pękła szyba w naświetleniu ( drzwi kupione z montażem ), co ciekawe szyba wewnętrzna ( pakiet 3 szybowy ) reklamacje zgłosiłem 14 marca, i dopiero dzisiaj otrzymałem odpowiedź:
( Dzień Dobry,
W odpowiedzi na poniższe zgłoszenie uprzejmie informuję, że zgodnie z zapisem w karcie gwarancyjnej pęknięcia i zarysowania szyb w wyrobach zamontowanych nie są objęte gwarancją.
Niestety nie możemy uwzględnić reklamacji na samoistne pęknięcie szyby po montażu w stolarce w czasie użytkowania.
Zjawisko uszkodzenia szkła tzn. jego pęknięcia jest skutkiem działań termicznych lub mechanicznych działających z zewnątrz.
Wystąpienie w szybie wewnętrznych naprężeń mechanicznych spowodowanych pracą elementów konstrukcyjnych budynku, powoduje jej pęknięcie.
Z poważaniem
MIKEA II Mikosza Spółka Jawna
ul. Mikołowska 112 )

Pobierz MarioMAX - Mirki mam pytanie, w nowych drzwiach montowanych we wrześniu pękła szyba w...
źródło: comment_1650620920zIfNAsPLaAKCRMhd90SrJE.jpg
  • 9
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@MarioMAX: co za gówno, u mnie po 1.5 roku szyba pękła to przyszedł serwisant, zrobił foty i zdjął wymiar i chyba 2 tyg później umawiał się na wymianę szyby.

Jeśli napisałeś reklamację jak trzeba - z rękojmi i wpisaniem żądania, to i tak z automatu jest uznana przez brak odpowiedzi w terminie. Jak napisałeś jakieś inaczej (gwarancja czy coś) to się będziesz teraz bujał.
@MarioMAX: zarządaj oględzin przedstawiciela producenta, nie firmy od jakiej kupiłeś drzwi i montaż... Ostatnio jak mi wymieniali w mieszkaniu w bloku dwa okna to stałem nad pracownikammi i pokazywałem palcem co jest źle, wniosek: jakby nie pilnował to bym miał zamontowane na pałę... Przykład: pytam się czy wyjmą kliny i dziury po nich uzupełnią pianką? Odp: a po co? To mówię, no po to, że inaczrj izoluje pianka i inaczej plastikowe