Wpis z mikrobloga

@Styrek: mnóstwem czynników. zapchana chłodnica, problemy z termostatem, źle zamontowana instalacja gazowa, nawet problemy z elektryką, sterownik silnika, sterownik wentylatorów, czujnik temperatury, zepsuty korek od zbiorniczka, uszczelka pod głowicą, krzywa głowica, przegrzana głowica, zapowietrzony układ, uszkodzony licznik, wymieszane dwa kolory płynów itd.
  • Odpowiedz
Murale, czym moze być spowodowane przegrzewanie się płynu chłodniczego w audi a4 b7 2.0 ALT, sporadycznie temperatura wzrasta powyzej 100stopni i spada do 90 za jakis czas. Czy to zacięty termostat?


@Styrek: DZISIAJ SAM TAK MIAŁEM w moim 1.9 tdi 90hp, jak 4 km pod górę jechałem co prawda i przez jakieś 5 minut później z górki jak zjeżdzałem to na 90 stopni wróciło (ʘʘ)
  • Odpowiedz
Raczej odpada, węże miękkie


@Styrek: Jak za miękkie to problem może być w korkiem wlewu. Bo bez ciśnienia w układzie ciśnienie wrzenia spada i płyn może wewnątrz silnika zmieniać się w parę powodując a woda z płynu w formie gazowej już tak chętnie nie krąży w układzie.
  • Odpowiedz