Aktywne Wpisy
![Xefirex](https://wykop.pl/cdn/c3397992/Xefirex_PgRYQvw3Js,q60.jpg)
Xefirex +1916
![Xefirex - #pokazmorde #kuc #zakopane #afera #przegryw](https://wykop.pl/cdn/c3201142/9e7734694964c159755f60d559015f6ca47321e1b158588f8961468750898283,w150.jpg)
źródło: 1709454959203
Pobierz
AspoleczneUfo +493
Spędziłem kilka miesięcy w jednej z największych polskich hut na stanowisku, które kojarzy się z odpowiedzialną pracą, a jedyne co zobaczyłem to nieprawdopodobną skalę kradzieży, korupcję i ogólny kult #!$%@? się. Niesamowite, że w 2024 roku wciąż istnieją firmy zatrzymane w latach 80 ubiegłego wieku. Stare narzędzia ledwo się trzymające, #!$%@? w BHP, pracownicy wynoszący dosłownie wszystko, łącznie z sześciometrowymi rurami przez bramę, na której jest ochrona i nie powinno być na
Rozszerzenia do Wiedźmina były tak szybko, a tutaj dopiero w 2023 roku? Cyberpunk 2077 miał już tak dawno premierę, a nadal gra nie jest w idealnym stanie technicznym. Podobała mi się przygoda i chciałbym wrócić do tej gry na dłużej, ale CDPR być może nigdy nie da mi do tego powodu.
#cyberpunk2077
- porzucają cyberpunka i robią minimalnym zakresem sił
- w swoim starym stylu przy końcu produkcji stwierdzili, że robią reboot fabuły i piszą od nowa
- postanowili połączyć EP1 i EP2 w jeden EP
IMHO najprawdopodobniejsza jest trzecia opcja, choć moim zdaniem to błąd. Lepiej byłoby wydać dwa mniejsze dodatki niż jeden uber dodatek później.
1. Na tej konferencji pokazywali obecnie jaki procent ludzi czym się zajmuje, czyli po prostu podział pracy jak to oni nazywają. I jakieś 10% "Support for Cyberpunk 2077", a 15% "CP Expansion". Szkoda że się nie znam by ocenić czy to wystarczająca liczba w obecnym etapie, czy to za mało i już olewają grę.
2. Tylko czy połączenie EP1 i EP2 ma sens, jeśli według plotek
1. Na prezentacji masz wszystkie moce projektowe całej spółki - czyli wszystkich studiów, którymi zarządzają redzi. Biorąc pod uwagę rozrost całej spółki i przyjęcia kolejnych ludzi to nad dodatkiem obecnie pracuje więcej ludzi niż jeszcze w grudniu zeszłego roku. Na konferencji podano, że 10 z 17 zespołów agile głównego studia pracuje nad cyberpunkiem i dodatkiem. W tym są najbardziej utalentowani scenarzyści i quest designerzy skupieni wokół Pawła Sasko, który awansował