Wpis z mikrobloga

Przeważnie tutaj się żali i krytykuje operatorów komórkowych. Ja chciałbym pochwalić jednego z nich. Mamy w firmie około 20 numerów komórkowych w tym około połowy to sam internet mobilny. Swego czasu zwiększyłem w jednym z numerów pakiet internetu dodając kolejne pakiety przez stronę do zarządzania usługami. Gdy nie były mi już potrzebne przez administrację wyłączyłem niechcący wszystkie pakiety. Po jakimś czasie dałem ją do jednego oddziału i przez niecały miesiąc była użytkowana normalnie. Potem przyszła faktura opiewającą na kwotę ponad 8000 zł. Gdzie normalnie płacimy 400-500 zł miesięcznie.
Już się żegnałem z posadą, ale najpierw zadzwoniłem do konsultanta. Poradził mi, żebym napisał reklamacje. Wysłałem z opisem całej tej sytuacji i tak zrobiłem, bez ściemniania i zbędnych tłumaczeń. Na drugi dzień otrzymałem odpowiedź. Załączam ją do wpisu. Brawa dla tej firmy, że potrafili zachować się jak ludzie. Gdzie niektórzy tylko czekają na takie okazje, żeby skasować klienta.

#operatorzykomorkowi #internet #szacunek ! #magenta #tmobile
net0perek - Przeważnie tutaj się żali i krytykuje operatorów komórkowych. Ja chciałby...

źródło: comment_1649778848TFLWTqiI5QQezgwXzQjbIl.jpg

Pobierz
  • 5
@net0perek: w Orange miałem taką sytuację. Dobre paręnaście lat temu u kolegi na kawalerskim popiliśmy i szukaliśmy piosenek na wesele. Jako że jedyny miałem neta to ty leciał z mojego telefonu. Kiedyś limit na internet to był jakieś 500 mega czy coś szybko go przekroczyłem zignorowałem ostrzeżenie i nabiłem rachunek na jakieś 400 zł. Zadzwoniłem do nich wytłumaczyłem co i jak i mi korekte zrobili o 360 zł. :)