Wpis z mikrobloga

Panowie, jak to jest z oponami typu A/T? patrzeć na to że są to opony letnie z oznaczeniem m+s czy typowo wielosezonowe? czy w przypadku opon typu A/T to nie ma znaczenia? pytam, bo mam możliwość kupienia za spoko kase opony 32calowe typowo letnie renomowanej marki torque(XD) (aktualnie mam mirage, więc wiem z czym to się je XD)czy lepiej kupić np 31calowe (taki rozmiar mam teraz) opony wielosezonowe Yokohama Geolandar A/T. (dwa razy droższe od tych pierwszych) auto o przeznaczeniu wyprawowym
#offroad #4x4
  • 14
@BratProgramisty: tak też mi się wydawało, ale wolałem dopytać bardziej doświadczonych bo ja w tej dziedzinie dopiero raczkuje. a z ciekawości szybko Ci się ścierały te torque? czy w miarę w normie? bo mam wrażenie że w tych mirage mi szybko bieżnik znika
aa i jeszcze jedno, w zimę po np polskich górach też sobie dadzą rade?


@ImeNs: Nie miałem Yokohamy, ale ATki od BFG w górach (Izerskich dokładniej) mi się spisały bardzo fajnie. Spodziewałem się, że będę potrzebował łańcuchów, a szły lepiej i pewniej niż zimówki. Jednego typa nawet z rowu wyciągałem. Minus jest taki, że te opony mi się bardzo przeciętnie spisują w błocie.
opony wielosezonowe Yokohama Geolandar A/T.


@ImeNs: mam, w życiu bym nie kupił drugi raz. Na mokrym nie ma przyczepności, na ubitym śniegu pewniej czułem się na zimówkach z jednym napędem niż na atekach z 4x4. W błocie przeciętne.