Wpis z mikrobloga

@Felonious_Gru: mam silniki ktore w szczycie pobieraja 35.5A. Zamierzam latac glownie dla fanu - jakis freesfyle z domieszka racingu. Wiadomo, zdarzy sie ze throtle bede mial wypchniety na maksa. A ze na polskim rynku posucha z akusami z wysokim C (o pojemnosci ktora by mi odpowiadala; i czekac na paczke z Chin tez nie chce) to szukam odpowiedzi czy 75/150C bedzie wystarczajace.
@Felonious_Gru: Na poczatku pelnej mocy nie bede w stanie ogarnac inaczej niz w lini prostej. Nie chcialbym tez po powiedzmy 6 miechach inwestowac w nowy zestaw akusow. Stad moja rozkminka co wybrac.

Mam 2 tygodnie na ogarniecie 6 sztuk lipo ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Nie chcialbym zeby nowa zabawka lezala dluzej na polce. W Polsce posucha i nie mam pojecia skad ogarnac aku o wysokim C -
Nie chcialbym tez po powiedzmy 6 miechach inwestowac w nowy zestaw akusow.


@czlowiekBEZnicka:
Hehe
Wybacz ale chyba musze Cię wyprowadzić z błędu.
Będziesz musiał.
Ja latam już trochę a 6 miesięcy to pakiecik jak przeżyje to należy to zapisać złotymi zgłoskami w kalendarzu.
Albo zginie po wyjebce.
Albo umrze jedna cela po wyjebce
Albo umrze jedna cela bo tak
Albo utnie kable balansera
Albo rozwali wtyczkę balansera (to jeszcze się da
@czlowiekBEZnicka:

4s 850mah


Więc
50C to 42.5A
75C to 63.75A
A silniki masz 4 więc to się nie spina.
Czym latasz? Mnie w Pavo30 Betowe pakiety 75C starczają. Jasne na takim 150C recovery jest milsze ale mam i taki 50C i to przeszacowane przez chinola. Używam do cruzowania. Latałem też chwile na pożyczonym liion i musze sobie taki sprawić. Wiec wszystko zależy od tego jak latasz i czego oczekujesz.