@zaczalem_cwiczyc: tak wygląda rozpylacz zaraz po wyjęciu z gaźnika z resztką benzyny. Odparowuje dość szybko, później wystarczy przelecieć papierkiem ściernym o wysokiej gradacji, przetkać wszystkie dziurki drucikiem wyjętym ze szczotki drucianej i voila. Oczywiście w profesjonalnym wymyliby to wszystko w myjce ultradźwiękowej, ale ja takowej nie posiadam bo jestem dłubaczem garażowcem :)
@zaczalem_cwiczyc: panie to jest honda, czemu śrubki miałyby być z gunwolitu? Po za tym krzyżak trzeba dobrać tak żeby pasował wręcz idealnie, nie miał luzów i tym samym nie wyskakiwiał ze śrubki, obrabiając ją. Trochę już gaźników rozebrałem, ale akurat z tym nigdy nie miałem problemów. Gorzej z uszczelkami od dekielków, czasem pękają od starości, pomimo że obchodzę się z nimi lepiej niż z żoną.
@zaczalem_cwiczyc: mam rodzinę na utrzymaniu... ( ͡°͜ʖ͡°) Zanim by człowiek wyrobił renomę i miał stałych klientów to by trochę minęło. Poza tym nie lubię rozmawiać za bardzo z ludźmi. Musiałbym mieć jakąś sekretarkę.
@BratProgramisty: @zaczalem_cwiczyc: Japonczycy uzywaja w wielu miejscsch (w tym gazniki) standardu JIS (japan industry standard), malo popularny w europie, gdzi stosuje sie PH (Philips). Wyglada podobnie, ale to nie to samo. Ph bedzie wyskakiwal i sie ślizgal po srubie.
Moto niedawno kupione, ale znam prawie całą jego historię. Niemniej jednak, tak to już jest jak więcej stoi niż jeździ. Już odpalone, śmiga.
Japonczycy uzywaja w wielu miejscsch (w tym gazniki) standardu JIS (japan industry standard), malo popularny w europie, gdzi stosuje sie PH (Philips). Wyglada podobnie, ale to nie to samo. Ph bedzie wyskakiwal i sie ślizgal po srubie.