Wpis z mikrobloga

Gdy klikam "potwierdź zamówienie i zapłać" najpierw dość długo mieli, a potem wyskakuje komunikat: "Wystąpił błąd. Pracujemy nad jego usunięciem. Spróbuj ponownie później."
Ktoś też tak ma? Lub miał? O co kaman?
#zalando
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Domq: o Panie, to było rok temu ;P nie pamietam już szczegółów. Ale sprawdziłem właśnie swojego maila i zgodnie z wiadomością z Zalando z 23.03.2022 to udało się zamówić.

Teraz coś tak mi świta, że problemem mogło być to, że łączyłem się przez VPN. Na innym kompie bez VPN zamówiłem bez problemu.
  • Odpowiedz
@Waldemar_Wpieldor: heh, dopiero zauważyłem odpowiedź ( ͡° ͜ʖ ͡°) Ja z kolei zalogowałem się na telefonie i poszło normalnie. A z tym VPN to pewnie i u mnie ten sam problem, bo zamawiałem z pracy, a tu wszyscy jesteśmy niemcami ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz