Aktywne Wpisy
0xFEE1DEAD +47
Zrobiłem sobie tabelkę tego jak #konfederacja głosowała na wicemarszałków, z podziałem na frakcje wewnętrzne, bo wydawało mi się że głosują jak małpy wciskając losowe przyciski. Może kogoś zainteresuje.
Beka ze Sławusia, który ostatnio jęczał, że koalicja będzie sparaliżowana bo w jej skład wchodzi kilka partii które nie potrafią się dogadać xD No wy w tej Konfederacji to potraficie ustalić wspólne stanowisko jak mało kto.
#polityka #bekazprawakow #bekazkonfederacji #4konserwy #neuropa
Beka ze Sławusia, który ostatnio jęczał, że koalicja będzie sparaliżowana bo w jej skład wchodzi kilka partii które nie potrafią się dogadać xD No wy w tej Konfederacji to potraficie ustalić wspólne stanowisko jak mało kto.
#polityka #bekazprawakow #bekazkonfederacji #4konserwy #neuropa
DrCieplak +18
A co to za spęd podstarzałych fanów PO? No fajnie że Hołownia merytoryczny i kulturalny tylko że tu jest inny problem - barany z PO nie potrafią rządzić i w przyszłym roku zobaczycie co to prawdziwy kryzys gospodarczy. #sejm
Ludzie twierdzą, że trzeba taki łańcuch odtłuścić, pozbyć się fabrycznego smaru zabezpieczającego (chyba przed korozją) i nasmarować jakimś innych smarem.
https://youtu.be/e5DGpxwYZKw?t=496
https://youtu.be/15Ln8C_eNUg?t=158
Czy serio jest to coś, co zawsze powinno się robić? Czy jest to tylko ważne dla rowero-filów?
Czy trzeba to zrobić jeszcze przed pierwszą jazdą bo potem już nie ma sensu? Czy można to zrobić kiedykolwiek?
A może tylko podczas jazdy w błocie jest sens?
Sam mam corssa i mam zamiar jeździć może z 2 razy w tygodniu. Raczej po ścieżkach rowerowych i lekkim terenie. Jest sens? Czy można sobie spokojnie poczekać do zwykłego serwisu i czyszczenia łańcucha.
#pytanie #pytaniedoeksperta #rower #rowery
@Gumaa: Jak lubisz zbierać brud to nie musisz tego robić. Smar fabryczny służy do przechowywania łańcucha a nie do eksploatacji. Ja zawsze dokładnie zmywam i smaruję woskiem.
@Gumaa: A jaki to problem by jednak zmyć teraz? Zmyj i posmaruj czymś normalnym do eksploatacji.
Komentarz usunięty przez autora
@Gumaa: Możesz teraz zmyć.
@k3lt: Klei się do tego cały syf. Kto jeździ na wosku zna różnicę.
Ogólnie jeżdżę swoim crossem głównie po asfalcie, ale i szutry, dukty, piach i lekkie błoto się czasem zdarza, więc na bieżąco kontroluje czy łańcuch nie wymaga już wyczyszczenia, czy nie ma za dużo piachu przyklejonego itp. na
Dla was to musi być niesamowita technologia te łańcuchy i hamulce tarczowe xd
No może się coś przykleić? I co? Wybuchnie? Zniszczył się wszystko? Zepsuje się?
No to w takim razie uważasz że nie trzeba nic z tym łańcuchem robić?
Przecież je się wciąż produkuje i się ich używa. One też mają swoje zalety i w pewnych warunkach są niezastąpione.
Smar firmowy tak czy inaczej wystarczy na jakieś 200 -300 km. Jak się zużyje to umyjesz i nałożysz suchy smar. Jak chcesz to oczywiście możesz możesz sobie
Ale generalnie wlasbie chodzi o to o czym piszesz.