Wpis z mikrobloga

@EpicElion: Jeśli urządzenie, szczególnie konsumenckie, może się uszkodzić od samego złego kabla to przede wszystkim coś nie tak jest z samym urządzeniem. Zadaniem producenta jest przewidzenie tego, co może pójść nie tak (zwarte żyły, jakieś dziwne szpilki na napięciu, do pewnego stopnia zbyt niskie/wysokie napięcie) i poradzenie sobie z tym w "gwarantowanym" miejscu, czyli w urządzeniu. W najlepszym dla konsumenta wariancie, umieszczając złącze i kontroler portu na osobnej, łatwo wymiennej płytce,
żadne wyjaśnienie, raczej zobaczcie jak wygląda wnętrze kabla certyfikowanego a niecertyfikowanego


@elemenTH: motyw taki ze 95% osób nawet tego nie wie, teraz wiedzą. nie mam misji RS Elektronika i nigdy nie tworzyłem treści z takim przekazem wysoko-edukacyjnym. Jak chcesz więcej to niestety musisz sam się postarać.
@Pan_Slon: na oskarżycielu spoczywa obowiązek dowodu kolego, każdego można bezkarnie oskarżać nie wyjaśniając nic.
Niestety bardzo często stosujesz zabiegi, które akurat Tobie pasują np. masz ten swój miernik i dla Ciebie on jest super bo go używasz 4 lata i nic, dopuszczasz taki dowód anegdotyczny na jakość tego urządzenia. Jak ludzie, tysiące ludzi używają czegoś przez 4 lata czego Ty nie używałeś i mówią, że jest OK wtedy Ty nazywasz to