Wpis z mikrobloga

@ProbablyHappy nie byłem nigdy na takiej pozycji, ale na 1 linii wsparcia, to chyba wymagań wiele nie ma. W starej pracy gdzie byłem dobrze było jak umieli podstawy SQL. Myślę że większość sukcesu na stanowisku, na którym nie wymaga się nie wiadomo jakiej wiedzy, to jest umiejętność zaprezentowania siebie, i na tym bym się skupił.
  • Odpowiedz
@ProbablyHappy: Jestem już sysadminem prawie piąty rok . Pracowałem do tej pory w 3 firmach (wliczając w to obecną) - w 1 mniejszej i później w 2x korpo. Pozwolę sobie wypowiedzieć się w temacie.

Widzę 2 ścieżki dołączenia do branży IT jeżeli chcesz zostać w przyszłości adminem / specjalistą IT (nie-programistą):
1) Asystent IT [sam od tej zaczynałem]
2) Helpdesk/Service
  • Odpowiedz
@1-2-3:
Wszystko idzie ogarnąć z książek oprócz naprawy komputerów.

Btw. Comptia a+ 220-901 & 902 czy 1001 & 1002. Czy bez różnicy? Znalazlem książkę i myślę zamówić.
  • Odpowiedz
@ProbablyHappy: Na Twoim miejscu uczyłbym się do noweszej wersji tzn. 1001&1002 (jest to wersja kursu z 2019 roku natomiast 901&902 jest z 2015). Ponadto w IT wszędzie obowiązuje jeden język - angielski, także polecam uczyć się z angielskojęzycznego źródła (chociażbyś co drugie słowo miał wpisywać w translator to wierz mi, po jakimś czasie to zaowocuje u Ciebie i w pewnym momencie dojdziesz do takiego poziomu, że translatora prawie w ogóle nie będziesz używał, np. pamiętam że ja tak miałem).

Również polecam książkę aniżeli kurs video ponieważ zawsze kursy video traktują materiał ogólnikowo tzn. bez omawiania jakichś szczegółowych smaczków.

Siedem lat róznicy w branży IT to już według mnie duże zacofanie (901-2 vs 1001-2) aczkolwiek z drugiej strony mówimy cały czas o podstawach podstaw a te tak szybko się nie
1-2-3 - @ProbablyHappy: Na Twoim miejscu uczyłbym się do noweszej wersji tzn. 1001&10...

źródło: comment_1647509850cUyGQ3HoBfoirHWeu8c1ff.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz