Wpis z mikrobloga

  • 9
W Polsce też są odklejone bo sam w dzień kiedy wybuchła wojna sprawdzałem top instagramerki Polskie i parę to reklamowała pączki a o Ukrainie zero postów i relacji
  • Odpowiedz
@lubieczipsy_: Może jest tak, że mają odrobinę więcej wiedzy niż kozak wykopek i wiedzą, że jakby skrytykowały władzę publicznie poprzez media społecznościowe, to zaraz by je zawinęli smutni panowie?
  • Odpowiedz
@lubieczipsy_: Nie znam się na budowlance, ale ta podłoga mi się wydaje położona na #!$%@?. Chodzi mi o ten kafel na którym stoi, taka większa szpara idzie wzdłuż listwy. A to jakiś salon podłóg i reklama xD
  • Odpowiedz
@lubieczipsy_ akurat Ksenia Sobczak to chyba najgorszy możliwy przykład xD Publicznie sprzeciwiała się Putinowi, została wywalona z publicznej tv, próbowała kandydować na prezydenta, sprzeciwiała się aneksji Krymu. Na początku wrzucała też posty o wojnie, ale od zaostrzenia kodeksu karnego trochę odpuściła.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 3
@Vggh: a jak pisały o Ukrainie to wykopki płakały, że atencyjne szony na wojnie chcą lajki zbierać xD nie dogodzisz
  • Odpowiedz
Taka z niej opozycja, jak z koziej dupy trąba. Jej ojciec byl mentorem Putina.

Ciekawe czemu Nawalnemu się ciagle cos dzialo, a jej nie?


@mariner0s: dzięki ojcu, przypominam że ta senator która pytała mówiła że są informacje o stratach to żona Sobczaka (matka Kseni) - obie mają na tyle silne nazwisko, że mogą mówić i ich nie zamykają (jeszcze)
  • Odpowiedz
sprzeciwiała się aneksji Krymu