Wpis z mikrobloga

To, co odwaliło w tym tygodniu LG to jest kpina z klienta. Nigdy więcej nie kupię niczego od LG, a już tym bardziej czegokolwiek z tym zasranym WebOSem.

Dla niekumatych: polskie serwery LG się zesrały. Nie można zainstalować nowych aplikacji (np. HBO MAX), nowo zakupiony telewizor jest bezużyteczny, bo nie wyrażazisz zgody na zasady/przetwarzanie danych - one są trzymane na serwerze, który nie działa!

Problem częściowo rozwiązuje zmiana regionu - ale tu jest taki feler, że VODy działają w kratkę. Np. wspomniany wyżej HBO MAX po południu jakoś działał, ale obecnie nie chce już ładować treści. Zmiana regionu na polski nie da nic, bo wtedy trzeba ZNOWU wyrażać zgody, a tego nie zrobisz bo serwery nie działają. Błędne koło. I nie mówcie, że trzeba kupić dongla z Androidem. Nie po to się wydaje ciężkie tysiące na telewizor, żeby jeszcze przystawki dokupować i z kablami się #!$%@?ć.

Co gorsza - odpowiedzi wysyłane według jednego szablonu i brak poprawy wskazuje na to, że oni mają problem w dupie i po prostu czekają aż kolejka ludzi sama się rozładuje.

#lg #webos #hbomax #telewizory
  • 4
Z tego, co mi wiadomo - serwery polskie dalej leżą.

Ustawiłem sobie na Czechy i w tym momencie można zaakceptować zgody, HBO Max działa. Na innych krajach europejskich (Norwegia, Hiszpania, Niemcy, Francja, Szwecja, Portugalia etc.) zgody zaakceptujesz, HBO działa w kratkę. Raz ładuje filmy, raz niedostępne. Pewnie kwestia praw regionalnych ¯\_(ツ)_/¯