Wpis z mikrobloga

@szklarnik Polift z tym silnikiem to rzadko się zdarza. Ale cena sporą i wyposażenie przeciętne. Dziwne że ma zegary amerykańskie i manual, takiego jeszcze nie widziałem. To dobre auta ale kapryśne, jeśli coś było motane to może być problem z opanowaniem elektroniki. Dodatkowo koniecznie trzeba sprawdzić czy odma jest ok i uszczelniacze wałków, niby pierdoła ale naprawa droga. Potem czy wszystko ok z półosiami i maglem to też newralgiczne sprawy. A i
@PanMinister: bardzo fajnie wszystko wyłożone. Wiem, że to wersja amerykańska i bardzo rzadko trafia się taka w manualu. Elektronikę programuje się Vida nowe wiązki ? Mam znajomego z tym interfejsem
@szklarnik vdash z Vida i wtedy jeśli się wie co robi to można bardzo dużo. Jak znajomy ogarnia to spoko bo zazwyczaj za programowanie czegokolwiek to potrafią po 300-500 wołać. No i do spraw strikte mechanicznych dobrze znaleźć sobie w okolicy wyspecjalizowany warsztat bo jak to szwedzkie auto wymaga specjalnej troski ;)
@szklarnik Nie jest to moją intencją bo ogólnie jestem zadowolony, auto cieszy oko, jest fajnie wykonane w środku , prowadzi się super, silnik nie jest demonem prędkości ale fajnie brzmi i przyjmie rozwija moc. Ale selekcja egzemplarzy jest super istotną i jak się nie będziesz podpalał i dobrze kupisz to po rozsądnych inwestycjach będziesz miał przyjemny samochód.