Wpis z mikrobloga

@N3biros: Trwałe silniki i niskie koszty eksploatacji, tyle z zalet. Na tylnej osi belka, średnio się prowadzi, słaby komfort. Materiał w środku bardzo niskiej jakości jak na dzisiejsze standardy. Moim zdaniem nie warto.
@bonus: W biedniejszej opcji w manualu 2.0 się znajdzie, chociaż może faktycznie ceny poszły w górę.
Powiem Ci tak, miałem lata temu civica, mega bezawaryjne i praktyczne auto, ale jakość materiałów jest bardzo niska, komfort również słaby i spowodowane jest to prostym zawieszeniem.

Jeżeli auto ma być tanim daily to ok, ale do VW Golfa czy nawet starszego Audi A3 jest przepaść, a co dopiero do segmentu wyżej.
@Xava: Ale miałeś IX? Bo IX i VIII to różne światy jeśli chodzi o komfort.

A co myślisz na temat F20? Słyszałem, że to to samo co F30, jak mała pojemność te same silniki i podwozie, tylko F30 większy i droższy. Ja nie potrzebuje dużego auta, głównie jeżdżę sam.
Po przesiadce z VIII może, ogólnie dalej słabe ale pewnie kwestia do czego się porówna. W tej klasie moim zdaniem Golf i Audi A3 jest lepsze.