Aktywne Wpisy
mirko_anonim +165
✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Wiecie co? Wypisuje się z tego wyścigu szczurów o klitkę 40m w wojewódzkim za prawie milion. Patrząc na ceny w Warszawie doszłam do wniosku, że nie potrzebuję do szczęścia tego wspaniałego, zatłoczonego miasta i wynoszę się do domku pod lasem na Roztoczu. Pakuję cały mandzur, sprzęt do pracy i w cenie kawalerki 18m w Warszawie będę miała dom z ogrodem i kawałek działki. Dzieci nie mam i mieć nie
Wiecie co? Wypisuje się z tego wyścigu szczurów o klitkę 40m w wojewódzkim za prawie milion. Patrząc na ceny w Warszawie doszłam do wniosku, że nie potrzebuję do szczęścia tego wspaniałego, zatłoczonego miasta i wynoszę się do domku pod lasem na Roztoczu. Pakuję cały mandzur, sprzęt do pracy i w cenie kawalerki 18m w Warszawie będę miała dom z ogrodem i kawałek działki. Dzieci nie mam i mieć nie
koala667 +130
Potrzebuję pomocy z moim focusem mk2 2009 1.6 TDCi 109km. Podczas wypalania DPF wyskakują mi dwa błędy P0488 i P2141, po skasowaniu nie pojawiają się do kolejnego wypalania. Ten moduł przepustnic już wymieniłem (wcześniej miałem problem, że co jakiś czas samochód tracił moc całkiem, po wymianie przepustnic to już nie występuje). W komentarzach zdjęcia błędów z ForScan. Macie jakieś pomysły?
#ford #samochody #motoryzacja
Komentarz usunięty przez autora
Po odłączeniu wiązki przewodów prowadzącej do zaworu EGR sprawdzić obwód sygnału zaworu. Musi być 5 woltów, w przeciwnym razie musisz naprawić okablowanie z PCM do zaworu EGR .
Sprawdza również, czy istnieje dobre połączenie
W 1.6tdci jest to tkzw zespół przepustnic, jedna od dolotu z turbo, druga rezonator egr(pracuje w różnych pozycjach zależnie od potrzeb) . Najlepiej sprawdzić i wyczyścić przy okazji obie.
Ogólnie zazwyczaj problemy sprawia ta od egr(po lewej stronie z brązową wtyczką). Sprawdź mechanicznie zakres pracy klapek, oczyść, sprawdź wtyczki i kable.
Raczej nie stawiałbym na przepustnicę (chociaż jeszcze do niej zajrzę), bo przed