Wpis z mikrobloga

Pany, powiedzcie mi proszę bo nie mam doświadczenia w tym temacie:
gdzie kupić (chcę mieć możliwość legitnego grania online), opłaca się zabawa ze sklepami oferującymi klucze typu Eneba (205zł) czy brać pewniaka ze Steama (250 zł)?
Mógłbym też wstrzymać się chwilę z zakupem - po jakim czasie można oczekiwać spadku ceny na Steam?
#eldenring #steam #gry #darksouls
  • 15
@Dwudziestydrugi: Imo najlepiej sobie zamówić wersję pudełkową, w neonet jest za 209 zł, jak zamówisz do 16 to prawie na pewno jutro przyjdzie.
Co do spadku oficjalnej ceny, sprawdź sobie historię dla np. Dark Souls 3 na gg.deals, pierwsze promki w "oficjalnych" sklepach pojawiły się ponad pół roku po premierze.
Generalnie polecam artykuł o Elden Ringu na lowcygier (klik), masz tam zebrane oferty na wszystkie platformy.
@Dwudziestydrugi: Jak chcesz tylko klucz to gg.deals
@wylinialeLinoleum z tym NeoNetem to nie wiem, zamówiłem u nich (bodajże w ten wtorek) dodatkowo bo obawiałem się, że rezerwacja RTVEuroAGD może nie wypalić, wziąłem z płatnością w sklepie i póki co od nich nie mam potwierdzenia (w przeciwieństwie do RTVEuroAGD). Gra widzę, że już raczej nie jest zbytnio dostępna w sklepach, chodzi mi oczywiście o wersję premierową (z dodatkami jak plakat itp.).
gdzie kupić (chcę mieć możliwość legitnego grania online), opłaca się zabawa ze sklepami oferującymi klucze typu Eneba


@Dwudziestydrugi: jak nie zalezy Ci na pudelku to kody na steam normalnie sa legitne i umozliwiaja juz teraz preload itp z cdkeys rozdawali od dzisiaj kody

I na PC innej wersji nie bedzie, albo przypisane gdzies do jakiejs platformy albo pirackie z torrentow bez online. Te z GOGa tez sa przypisane do konta, po
@Dwudziestydrugi: Tak jak myślałem, właśnie sprawdziłem, zamówienie z wtorku w Neonecie zostało anulowane. Moje pierwotne zamówienie z RTVEuroAGD sprzed miesiąca idzie. Więc Mirku jeśli zamawiałeś w tym tygodniu w NeoNet, to raczej go jutro nie dostaniesz.