Wpis z mikrobloga

Pytanie do osób, które miały doczynienia z wotowym supportem. Moje zgłoszenie zmieniło status z "w toku" na "zawieszone" i tak sobie wisi już jakiś czas. Bez jakiejkolwiek odpowiedzi, żadnej nawet formułki kopiuj/wklej. To jest standard u nich? Mogę liczyć na jakąś odpowiedź? xD
#wot
  • 4
@Michalczewsky: Taki status może oznaczać że twoje zgłoszenie dotyczyło sprawy powyżej zdolności decyzyjnej osoby z supportu która dostała nim na twarz - i zostało przekazane wyżej.

Z mojego doświadczenia support WG odpowiada zazwyczaj dość szybko, więc jeżeli nie jest to jakaś mega-hiper-super pilna sprawa to daj im dzień lub dwa, jeżeli nic się w temacie nie zmieni to stwórz ticket po raz drugi.
@Michalczewsky: Witaj Dowódco!

Dziękuję za kontakt z działem wsparcia gracza Wargaming!

Niestety zwracasz nam uwagę na dobrze już nam błąd.
Obecnie nasi programiści pracują by go skorygować, niestety nie jestem w stanie powiedzieć Ci kiedy problem ten zostanie naprawiony, zrobimy co w naszej mocy by było to jak najszybciej jak to będzie możliwe. Do tego czasu poproszę Cię o odrobinę cierpliwości i z góry przepraszam za te nieudogodnienia.

Jeśli przewidziane zostaną