Wpis z mikrobloga

Mirki i Mirabelki, co robić ( ͡° ͜ʖ ͡°)?

Miałem zamówiony preorder Horizona na PS5, ale go anulowałem w weekend. Mimo to, Empik właśnie mi przysłał maila o następującej treści:

Kontaktujemy się w związku z opłaconym zamówieniem na grę Horizon: Forbidden West - Edycja Regalla.

Z przykrością informujemy, że zainteresowanie przekroczyło nasze możliwości, niestety nie udało nam się pozyskać wystarczającej ilości towaru, pozwalającej zrealizować wszystkie zamówienia.

W związku z powyższym, aby choć w niewielkim stopniu zrekompensować niezrealizowane zamówienie, pragniemy przekazać 3 miesięczny abonament Playstation Plus, oraz rabat w wysokości 100 zł na wybraną grę.


Wrodzona uczciwość każe mi napisać maila z informacją że anulowałem zamówienie sam z siebie kilka dni wcześniej i dostałem już zwrot kasy, z drugiej - stówa i 3 miesiące PS Plusa piechotą nie chodzą, a czym jest ~140 zł dla takiego molocha jak Empik ( ͡° ͜ʖ ͡°) ...

Co byście zrobili?

#ps4 #ps5 #kiciochpyta #konsole #gry #pytanie
  • 8
@b7kj Normalnie bym napisał, że anulowałem ale pamiętam że ze dwa razy mnie wyruchali ze sprzedaniem towaru, którego nie mieli na stanie i mrozili kasę na tydzień bez przeprosin ;) Plus ostatnio często czytałem o promocjach widmo u nich w ostatnim czasie i ta sama historia z przetrzymywaniem środków, więc w ich przypadku raczej bym zatrzymał ten bonus ;)

W sumie dziwi mnie to podejście u nich, może to wina Sony, a
@b7kj: Osobiście podyktowany własną moralnością i chęcią spokojnego snu napisałbym że anulowalem. Empik mnie kiedyś #!$%@?ł ale jak zrobię to samo to będę taki sam
@JackBauer o ile dobrze pamiętam to bezpośrednim sprzedawcą był ktoś inny, nie empik ¯_(ツ)_/¯ tak jakby poza ofertą własną, agregowali oferty innych sklepów i robili za pośrednika. Na pepperku też często jest burza wokół Empiku, bo anulują zamówienia z czapy.