Aktywne Wpisy
blackghost +8
Cześć, mam taki dylemat i trochę zagwostkę..jako prosty chłopak ze wsi wyjechałem do miasta..za bardzo nie znam się na motoryzacji a szukam pierwszego samochodu.
Mam odłóżone 25/30 tys. Upatrzyłem sobie Porshe Cayen I gen. napęd 4x4 silnik 3.5 ponad 300km z 2003 roku. Nawet nie wyobrażam sobie jaka to koc i jak to może targać. Do tego napęd na cztery buty. Dobrze wiem że Porshe to synonim luksusu i prestiżu i jak
Mam odłóżone 25/30 tys. Upatrzyłem sobie Porshe Cayen I gen. napęd 4x4 silnik 3.5 ponad 300km z 2003 roku. Nawet nie wyobrażam sobie jaka to koc i jak to może targać. Do tego napęd na cztery buty. Dobrze wiem że Porshe to synonim luksusu i prestiżu i jak
Werchm96new +3
#hotelparadise otwieram nitkę na taką zabawę. (Sami sobie musicie to szybko zrobić). Wypisujemy od 1 do 9 (allstars też) edycji po kolei, pierwsze osoby z danej edycji, które przychodzą Wam na myśl. Ja zacznę:
1. Remiziak
2. Ata
3. Ola
4. Klapessa
1. Remiziak
2. Ata
3. Ola
4. Klapessa
Mirki.Nie ma chyba lepszego miejsca niz wykop.
"Suchaj mlody.Masz bojowe zadanie...." rzeklby boomer.
Tym razem ja szukam pomocy.
Cel: laptop dla mamy.Cos co ma byc sprawne,proste i bez awaryjne.
budzet: 2-2.5 k zl.
Skad: dobre pytanie.komputronik?Media expert?RTV? Gdzie najlepiej kupic
Marka: HP?Lenovo? co jest teraz dobre?
Wymagania : Min 15.6 cali.
Warto szukac promocji na stronach czy zazwyczaj zawyzaja?
moze byc poleasingowy czy musi byc nowy? bo za 2.5 to bedzie zajebisty poleasingowy Dell/Thinkpad/HP
ja bym szukal t470s,x1 carbon g4 albo hp elitebook g5 w tej cenie
Wiem ,ze czasami co tanie to drogie.
@zimnyZmarzlak: Wiesz jak to jest, dobrze jest kupic wtedy kiedy ty chcesz a nie potrzebujesz ale nie kazdy w ten sposob mysli.