Wpis z mikrobloga

Siema. Mam pytanko dotyczace #gwarancja #rekojmia #prawo
Kupilem w grudniu laptopa ktory ma problem z mikro scinkami. Przeszedlem cala droge serwisowa lenovo.
Mam maile z supportu dotyczace softu, mam kwit z autoryzowanego serwisu ze zostala wymieniona plyta glowna.
Problem dalej wystepuje, nawet nie wiem czy sie nie pogorszyl.
Do tego sam serwisant powiedzial mi ze maja mase zgloszen dotyczacych problemow lenovo legiona 5, geneacji z ryzenem 5 i rtx 30xx. Uznalem ze nie ma co sie bawic w reanimowanie trupa, chce go oddac i zamowilem juz nowy sprzet.
Czy musze sam wypelniac jakies specjalne papiery dot rekojmi? Czy moga mi odmowic zwrotu kasy? Droga serwisowa odchaczona, nie chce drugiego takiego laptopa. Wole zwrot kasy i zakup nowo zamowionego laptopa od innego producenta.
Sklep mediaexpert.
  • 4
Czy moga mi odmowic zwrotu kasy?


@NexciaK: a wcześniejsze naprawy były załatwianie przez sklep i rękojmię czy sam na własną rękę z serwisem?
Sprzedawca przy pierwszym roszczeniu może odmówić zwrotu kasy i naprawić sprzęt.
@NexciaK: no to mogą ci odmówić, to nie będzie traktowane jako kolejne zgłoszenie tylko będzie pierwszym zgłoszeniem do sprzedawcy. Czyli sklep weźmie od ciebie lapka i wyśle znów na serwis który go naprawi (lub stwierdzi że wszystko spoko i nie trzeba naprawiać). Kasę mogą oddać przy kolejnych zgłoszeniach.
@thewickerman88: Czyli ewentualnie niech jedzie na serwis, a kiedy wroci nie naprawiony to od razu brac zwrot kasy?
Zakladajac ze nie beda chcieli sie dogadac. Bo na infolinii mowili ze moga zrobic zwrot, ale czekanie na kase to ok 1 msc, co jest dla mnie do zaakceptowania.