Wpis z mikrobloga

Jak tę grę znerfili xD Przecież to jest jakiś absurd, no ludzie dejcie spokój. Polecam szczególnie te momenty:

0:47 (Scena z Mattem) - lepsza kolorystyka, modele, lepiej prowadzona kamera która ukazuje miejscówkę, lepsze udźwiękowienie i odgłosy
3:35 - blondas z e3 ma lesze linie dialogowe i ogólnie lepszy głos
3:50 - pierwsza walka. Nie ma podjazdu 2k22 do tego z 2k19. Walka pokazana na e3 jest dynamiczna, iście filmowa a to z 2022 to jest śmiech na sali i od razu wychodzi głupota przeciwników oraz postawa "czekam na bicie", Dodatkowo starsza wersja miała dobre dobraną muzykę która dodatkowo nadawał dynamizmu walce
5:00 - dialogi po walce, znowu (xd) lepsza jakość dialogów (#!$%@? co oni #!$%@? z tymi nagraniami skonwertowali do jakiegoś 124kbps?) i ogólnie ich treść oraz dynamika przerywnika
5:48 - pierwsze parkurowanie, nieporównywalnie lepsze i bardziej spektakularne w wersji z e3
9:38 - podłoga się zawala a gracz wpada pomiędzy zombiaki, e3: no #!$%@? znów spektakularnie (iście Hollywoodzko) i do tego zombiaki robią wrażenie, w wersji z 2k22 jest to biedne i po prostu słabe, zombiaki nie robią wrażenia, w ogóle nie ma tych emocji
10:30 - ucieczka od zombiaków, w wersji z 2k22 w sumie jest fajniejsza muzyczka która nadaje dynamizmu ucieczce ale znowu jest to tylko takie biegnięcie, w wersji z e3 było więcej interakcji z np. drzwiami czy to pochwycenie siekierki oraz bardziej urozmaicona droga ucieczki
13:30 - dostanie się do wana, e3: dynamizm, spektakularność vs 2k22: miałkość, przeciętność i samo dostanie się do wana zupełnie inne (oczywiście na gorsze xd)
14:45 - podróż: w e3 podziwianie widoczków, lepszy dialog Steva vs. obcięcie 3/4 podróży i gorsze dialogi
*pomiędzy tym ogólnie e3 lepsze od 2k22*
22:40 - Space Chicken - większego pokazu bezbectwa i boomerstwa dawno nie widziałem xD No to jest krindzówa po całości, po co to i na co?
26:24 - w wersji z e3 można użyć haka by czmychnąć wentylacją, a w nowej wersji trzeba się użerać z przeciwniko-kukłami (oczywiście w 2k22 nie ma opcji czmychnięcia wcześniej wspomnianą drogą)
27:26 - wbitka końcowa - oświetlenie, tekstury wiadomo które lepsze, do tego dialogi oraz jakoś nagrań oraz głos samego pułkownika nieporównywalnie lesze w porównaniu z tym co jest w 2k22
29:55 brak pukaweczko-obucha o nazwie "scorpio" w 2k22
31:10 "brak wyborów które mają wpływ na całe miasto" #cyberpunk2077 lubi to ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#dyinglight2 #techland #gry
  • 15
@Menszykovsky: To co podałeś, to w E3 na 100% było wszystko oskryptowane, a to co dostaliśmy docelowo to wygenerowane przez silnik w czasie rzeczywistym zdarzenia oparte też na skryptach, ale wiadomo że w mniejszym stopniu, bo każdy gracz wybierze inną drogę, będzie używał innych przedmiotów i inaczej walczył.
@Pabick: jakie skrypty? Przecież widać gdzie jest oskryptowane, a gdzie nie zarówno w wersji z e3 i tej z 2022. Dodatkowo, serio nie widzisz różnicy w tym, że dialogi były lepsze w werce z e3 i ogólnie muzyka w tle, amsz to z początku tego wideo które jest dołączone do wpisu, reszty nie będę pisał bo zawarłem wszystko we wpisie, i nie chodzi tam o skrypty
@Pabick: niby czemu? Może nie powinno się robić super wersji na E3, a potem robić takiego downgrada? Poza tym grafikę to jeszcze zrozumiem (stare konsole czy kompy) ale tego zwalenia dźwięków otoczenia czy zmiany dialogów na gorsze lub w ogóle innego aktora głosowego który wypada gorzej. Nie wspominając o wywaleniu gotowych sekwencji jak wpadnięcie od góry na wana vs. po prostu otworzenie drzwi -> czarny ekran -> jesteśmy w wanie xD
@Variv: > Proszę brać przykład z Bethesdy, która pokazuje gry dopiero niedługo przed premierą.


I to w zasadzie jedyna dobra rzecz, którą robią. Reszta to tylko makieta pod mody ( ͡° ͜ʖ ͡°)

@Shamson Zrobić dobra makietę pod mody też trzeba umieć ( ͡º ͜ʖ͡º)